Toon posts:

computer start vanzelf opnieuw op bij bezoeken van een site

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie o wie heeft voor mij daarop een antwoord, indien ik deze site bezoek www.streettrickz.com en ik wil een filmpje dowloaden dan slaat de computer uit start opnieuw op met schijfcontrole.........ik begrijp er niets van!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Hier doet hij het prima (die site en het downloaden) , controleer je pc eens op virussen en adware en kijk dan of hij het wel doet ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik reeds gedaan.........tevergeefs.......

Verwijderd

Controleer je videokaart eens.

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik met mijn videokaart doen dan.....ik heb nog steeds goed beeld.... :O ....op andere sites kan ik wel downloaden

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:55:
wat moet ik met mijn videokaart doen dan.....ik heb nog steeds goed beeld.... :O ....op andere sites kan ik wel downloaden
Welke Windows versie draai je?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Heb ook eens zoiets gehad, elke keer op 1 specifieke site herstarte de pc zich automatisch. Probeer eens een andere kaart of driver.

Verwijderd

Topicstarter
ik draai xp......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:59:
Heb ook eens zoiets gehad, elke keer op 1 specifieke site herstarte de pc zich automatisch. Probeer eens een andere kaart of driver.
ik heb natuurlijk niet ff een andere kaart liggen.........helaas :'(

Verwijderd

Topicstarter
-Rob- schreef op 04 januari 2004 @ 12:57:
[...]

Welke Windows versie draai je?
ik heb xp

Verwijderd

Is al een paar jaar terug met Windows 98. Ik neem aan dat je de eventlog al bekeken hebt?

Verwijderd

Zet bluescreens eens aan en kijk eens wat je voor een melding krijgt?
properties van my computer -> tabblad advanced -> startup and recovery -> automatic reboot uitvinken..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:11:
Is al een paar jaar terug met Windows 98. Ik neem aan dat je de eventlog al bekeken hebt?
klinkt misschien dom maar wat is dat?!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:15:
Zet bluescreens eens aan en kijk eens wat je voor een melding krijgt?
properties van my computer -> tabblad advanced -> startup and recovery -> automatic reboot uitvinken..
ik heb dit gedaan maar was geen goede zet......er kwam een blauw scherm met een hoop tekst met biosupdate geadviseerd of een andere beeldschermadapter.....etc

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dat is de bedoeling, nu kan je zien waar het aan ligt.
of bedoel je dat je direct na het aanvinken een blauw scherm kreeg? dat zou nl niet goed zijn.

maar post eens wat meer van die stop message

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:58:
ik heb dit gedaan maar was geen goede zet......
Juist wel. Wat staat er precies op dat blauwe scherm? Heb je de BSOD guide (Zie HOWTO's in WOS) al gelezen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb het nog een keer gedaan dit staat er:

controleer geheugen, schakel stuurprogramma uit wanneer dit in het stopbericht wordt weergegeven of raadpleeg fabrikant voor bijgewerkte versie

raadpleeg leverancier voor biosupdate, schakel biosgeheugenoptie zoals caching of shadowing uit.

technische info

***stop:0x0000007e (0x80000003, 0x80515a98, 0xf9e65c98, 0xf9e65948)

wie kan mij helpen, ik heb een asus a7v266 moederbord, 256 ddr geheugen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 13:02

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

http://support.microsoft.com/?kbid=330182

Vindplaats

[ Voor 55% gewijzigd door gorgi_19 op 04-01-2004 15:19 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:07:
ik heb natuurlijk niet ff een andere kaart liggen.........helaas :'(
;)

Maar lees Windows XP en 2000 BSOD guide even heel goed door. Volg die tips op en je bent al een heel eind. Op het moment moeten we je steeds aan het handje nemen en geef je beetje bij beetje info zonder zelf goed uit te zoeken hoe en wat je probleem is, en dat is niet de bedoeling op GoT,

Dus als je er niet zelf uit komt: open even een nieuw topic maar geef dan even wat meer informatie in je topicstart:
• OS versie & patchlevel
• Browser versie & patchlevel
• Waar gaat het precies fout (een enkel filmpje, welke? Tijdens het downloaden of bekijken? )
• Welke foutmeldingen precies? Zie de BSOD en je event log.
• Welke relevante hardware & drivers
Enzo, zie ook FAQ topicstart. Anders is het zo gokken voor ons en daar heb ook jij niets aan ;)

Als je overigens (aan de hand van de foutmeldingen) vermoed dat het een probleem is in Windows, open je topic in WOS, als het waarschijnlijk je hardware is open je het in het relevante subforum bij Harde Waren. (Of inderdaad hier in SA als je je browser vermoed).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.