Toon posts:

Bitmap bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Teletekst pagina van internet dusdanig bewerken dat ik zelf tekst kan vervangen. Op dit moment heb ik een pagina opgeslagen maar ik weet niet met welk programma ik het beste dit kan doen. Het is gewoon een beetje creatieve onzin want een kennis van mij is jarig en doet zelf nogal veel met Teletekst en het leek me leuk om zo'n pagina te werken en uit te printen.

Wie heeft tips voor mij?

Alvast bedankt

Jippy (8>

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Je hebt het lettertype niet, dus een replica zal het niet worden; maar als ik je zo hoor gaat het daar niet om. Een programma waar je dit goed mee kunt doen is Paint, als je Windows hebt heb je ook Paint. Je kunt het opstarten door in het Start-menu op Uitvoeren te klikken, 'pbrush' in te typen en op OK te drukken. :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20466/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:41 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[google=teletext font]

levert op:

http://www.adonald.btinternet.co.uk/ttx/Teletext.html

Of gewoon een beetje ordinair knip-en-plakwerk..... basic stuff

Veel plezier

[ Voor 24% gewijzigd door WFvN op 04-01-2004 12:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Top! Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga eens even deze zondag creatief doorbrengen :)

Jippy :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Maar was daar nou echt een topic voor nodig? Dit is wel heel eenvoudig te bedenken.....

Verwijderd

Topicstarter
WFvN

Allicht, m :) aar vanuit jouw perspectief. Maar is het niet zo dat men hier juist elkaar kan helpen? Domme vragen bestaan immers niet, alleen domme antwoorden. Voor mijn gevoel had ik alvorens hier een topic te plaatsen lang genoeg gezocht naar een oplossing voor mijn vraag.

Mijn vraag aan jou is: Wanneer bepaalt iemand of een Topic wel of niet nut heeft en wat is daar de grondslag van?

Bij voorbaat dank voor je repliek.

Jippy

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:25:
Allicht, m :) aar vanuit jouw perspectief. Maar is het niet zo dat men hier juist elkaar kan helpen? Domme vragen bestaan immers niet, alleen domme antwoorden. Voor mijn gevoel had ik alvorens hier een topic te plaatsen lang genoeg gezocht naar een oplossing voor mijn vraag.
Het gaat om het volgende: als jij had gezocht op teletekst font had jij je antwoord gehad. Natuurlijk willen je wel helpen, daarvoor zijn we hier ook, maar als jij op een bijeenkomst komt om vragen over je hobby te beantwoorden (bijvoorbeeld ons planetenstelsel) is het weinig interessant om telkens de vraag "welke kleur heeft Mars?" te beantwoorden - zeker niet als het antwoord overal al is te vinden.

We begrijpen jouw perspectief, en antwoorden daarom ook uitgebreid, maar je kunt ons perspectief toch hopelijk óók begrijpen?

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

nouja, opzich had ik het ook niet erg gevonden om je te helpen. Maar het is wel ERG basic natuurlijk, en dit is ook weer geen "de computer voor beginners" forum, dus WFvN heeft wel een beetje gelijk.

Oh en domme vragen bestaan wel degelijk hoor! ;)

en creative8500 heeft ook wel een mooi voorbeeld natuurlijk :)

[ Voor 15% gewijzigd door Aseslno op 04-01-2004 13:34 ]

En zo is het!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zullen we de beoordeling van topics maar aan de moderators overlaten?
Als je denkt dat een topic hier niet thuishoort kan je de topicreport functie gebruiken; dit soort discussies zit ik niet echt op te wachten hier...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.