Toon posts:

AMD of P4 (deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
@ Balus C, je sloot het vorige topic (AMD of P4 )topic en vertelde dat Toms Hardware Guide laatst tientallen cpu's naast elkaar gezet had.

Ik had van de moderator van dit forum toch wel verwacht dat hij geweten had dat Toms Hardware Guide de minst te vertrouwen reviewer is van processoren op dit moment omdat hij simpelweg door Intel gesponsord wordt.

Dus @ juppielander zoek liever op tweakers naar meldingen van reviews dan op Tomshardware.
Ace Hardware en Anandtech zijn goede reviewers trouwens.

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar AMD, ik ben nu in het bezit van een Athlon 64 en die is extreem snel en uiterst stabiel.
Een absolute aanrader.

Succes.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:18 ]

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 16:33

star-saber

Ryzen

ik denk dat je balusc beter zelf kan mailen dan hier zoiets neer te zetten

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

euh volgens mij kan je de betreffende mod (Balus c) dan beter ff mailen dan dit topic te openen.
en jij bent zo te lezen pro amd :?
FastBunny schreef op 04 januari 2004 @ 12:13:
Als je wilt zoeken klik dan eens op SEARCH, en Toms Hardware maakt gewoon reviews. T.net is ook gesponsort door AMD, maar doet ook eerlijke tests met Intel. Ze hebben een naam hoog te houden. Maar als je die niet vertrouwt waarom kijk je dan niet bij Ace Hardware en Anandtech voor reviews?

ps waarom vragen P4 of AMD als je al een AMD 64 gekocht hebt :?
omdat dit een andere topic starter is die antwoord geeft op een gesloten topic ;)

[ Voor 68% gewijzigd door chucky666 op 04-01-2004 12:15 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Als je wilt zoeken klik dan eens op SEARCH, en Toms Hardware maakt gewoon reviews. T.net is ook gesponsort door AMD, maar doet ook eerlijke tests met Intel. Ze hebben een naam hoog te houden. Maar als je die niet vertrouwt waarom kijk je dan niet bij Ace Hardware en Anandtech voor reviews?

ps waarom vragen P4 of AMD als je al een AMD 64 gekocht hebt :?

*oeps* Dacht dat dit een standaard "waarom sluit je mijn topic" post was :z

Excuus

[ Voor 23% gewijzigd door FastBunny op 04-01-2004 12:19 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar ik vondt het irritant dat dit zo neergezet wordt.
Omdat het alom bekend is dat THG niet neutraal is.
Daarom wil ik Juppielander daar op wijzen.

Ik wil hem niet beledigen.

Waarom vragen?? Het was toch niet mijn vraag maar die van Juppielander.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:18 ]

Verwijderd

idd tomshardware is volgens my een beetje te veel intel fan 8)7
de amd 3200+ komt echt TE slecht uit de bus vind ik vergeleken met de 3.2 ghz van intel.dus volgens my zijn die reviews en round-up's niet meer zo te vertrouwen :r
althans van ome Tom.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:18 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jouw startpost is min de offtopic gedoe samen te vatten tot:
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar AMD, ik ben nu in het bezit van een Athlon 64 en die is extreem snel en uiterst stabiel.
Een absolute aanrader.
Als je zoveel commentaar op een bepaalde review site hebt, moet je zelf ook niet zo kort door de bocht gaan. Dus vertel maar in dit topic wat je doet, waarom dat volgens jouw beter gaat dan met een P4HT etc...

Mijn mening is dat beide producenten gewoon goede CPU's maken.

{signature}

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:09:
Ik had van de moderator van dit forum toch wel verwacht dat hij geweten had dat Toms Hardware Guide de minst te vertrouwen reviewer is van processoren op dit moment omdat hij simpelweg door Intel gesponsord wordt.
Men verwacht van een user dat hij de FAQ toch goed heeft gelezen en daarom de sluiting van een willekeurig topic met de moderator per mail, ICQ of MSN bespreekt. :)

De laatste grote CPU review staat op Tom's en op weer wat andere sites vindt je wat meer individuele specifiek op snelheid gerichte reviews. Dit is dus zelfs met een piepklein beetje inzet zelf te vinden.

Slotje was dan ook i.m.o. volkomen terecht.

ARME AOW’er

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Gaat nergens over. Ook kansloos zo een topic te beginnen natuurlijk :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.