Ik zit net die nieuwe review te lezen en ik zie dat de eerste foto op pagina 2 stuk is.
Om deze foto gaat het:

(mooie review btw
)
Om deze foto gaat het:

(mooie review btw

dus ik denk dat het daaraan zal liggenRobinVR schreef op 04 januari 2004 @ 10:04:
Er waren gisteravond wederom problemen met Atlas. Om Tweakers.net toch up te houden hebben we hier en daar wat moeten afsluiten, waardoor de images van de fileserver op dit moment niet geserveerd kunnen worden. Er is dus geen sprake van dataverlies.
[ Voor 81% gewijzigd door G33rt op 04-01-2004 12:04 ]
Klopt niet helemaal. De foto was namelijk via de DSP wel volledig terug te vinden. Ik denk dat er wat mis is gegaan met uploaden ofzo en dat er toen per ongeluk de verkeerde foto in de review is gezet. De foto die er nu staat heeft namelijk een andere src. Voor de record, wat er staat is deze:G33rt schreef op 04 januari 2004 @ 12:03:
Er zijn wel meer plaatjes stuk vanwege de uitval van Atlas gisteravond
[...]
dus ik denk dat het daaraan zal liggen

[ Voor 104% gewijzigd door Harm op 04-01-2004 12:06 . Reden: BTW ]
[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 04-01-2004 12:16 ]
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 10:04:
Er waren gisteravond wederom problemen met Atlas. Om Tweakers.net toch up te houden hebben we hier en daar wat moeten afsluiten, waardoor de images van de fileserver op dit moment niet geserveerd kunnen worden. Er is dus geen sprake van dataverlies.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq