Toon posts:

Clatronic DVD set.. HOT or NOT ?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
edit2: Nou heeft GoT toch nog ooit uitkomst geboden. Via Google kom je niet eens (of misschien op pagina 253 ofzo) op Clatronic.com uit als je zoekt op Clatronic. Maar via de search hier heb ik het dus wel gevonden. Uitkomst:

Het gaat hier om de Clatronic DVD 569 HC ter waarde van 120 euro, te vergelijken dus met LENCO! Airmiles biedt deze troep aan voor 49.800 Air Miles of
30.000 Air Miles + € 198,00 (dus je dokt al meer dan het waard is en bent dan ook nog eens 30.000 airmiles kwijt :X). Vond die Airmiles altijd al onzin, maar toen mijn pa gisteren riep dat hij nu na al die jaren zoveel van die dingen had dattie een DVD Home Cinema set kon kopen ter waarde van zo'n 489 euro dacht ik "hmm toch niet voor niets geweest". Maar goed ze bieden dus enkel Clatronic en TRUST :r aan... ze weten wel wat voor TROEP ze aan moeten bieden dus..

Mijn pa en ma willen hun airmiles na jaren eens gaan opmaken, nu staat er op de Airmilessite een DVD set, maar zegt mij de naam Clatronic helemaal niks nada noppes. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Kheb ook verder geen ervaring met die sets dus kan ook uit weinig opmaken of het wel of niet goed is. Alvast super bedankt!
Clatronic DVD-set 7-delig
Uitgangsvermogen 5x25 Watt. Een 75 Watt actieve subwoofer. Vijf compacte tweeweg satelliet luidsprekers. Geintegreerde DVD- en CD-speler. Geschikt voor het afspelen van MP3 files. Digital Sound Control. Digitale tuner, 40 voorkeurzenders. Sleeptimer functie. Drie audio ingangen, twee digitale uitgangen en drie video ingangen. Multifunctionele afstandbediening. Menufunctie voor timer en luidsprekerinstelling. Hoofdtelefoonaansluiting

Prijs:
Artnr. 175708
49.800 Air Miles of
30.000 Air Miles + € 198,00

Afbeeldingslocatie: http://www.airmiles.vesproshop.nl/domains/vespro_airmiles/content/productimages/middle/175708.jpg
ps: Voor de Fokkers die ook hier vertoeven: Ja ook daar heb ik dit bericht gepost.. maar hoopte hier meer mensen te vinden die hier verstand over / ervaring mee hebben. Vond ook maar 1 subject via de search over Clatronic en dat was niet echt een stormloop topic :)

edit: hmm heb nu wat meer gegevens kunnen vinden t'is int Duits.. niet mijn beste vak geweest, maar dit is niet te moeilijk volgens mij:

Beschreibung: • DVD-Player
• Spiegel-Linse
• Wiedergabe: DVD, S-VCD, MP3, CD, CD-R, CD-RW, JPG, Photo CD
• Progressive Scan
• Standbild, Zeitlupe, Zeitraffer
• Videonorm: PAL, NTSC (Länder-Code 2)
• IR- Fernbedienung
• Tuner
• UKW/MW PLL-Digital-Tuner
• UKW-Stereo
• RDS
• Verstärker
• Eingebauter Dolby ®-Digital-Decoder
• Dolby ®-Surround Prologic Decoder
• DVD/Tuner/AV1/AV2-Modus
• Separate Lautstärkeregelung aller Boxen
• Gesamt-Lautstärkereglung
• 200 Watt PMPO Subwoofer
• 60 Watt PMPO Center-Lautsprecher
• 2x 60 Watt PMPO Front-Lautsprecher
• 2x 60 Watt PMPO Surround-Lautsprecher
• 230 V, 50 Hz
Anschlüsse: • Video:
- Scart-Ausgang
- S-Video-Ausgang
- 2x RCA-Cinch Eingang
- RCA-Cinch-Ausgang
• Audio:
- optischer und koaxialer Digital-Eingang
- optischer und koaxialer Digital-Ausgang
- RCA-Cinch Ausgang
- 2x RCA-Cinch Eingang
- 5.1 Lautsprecheranschlüsse
- 75 Ohm Antennenanschluss
• Inkl. 4 Ständer und 4 Standfüße
• Inklusive Anschlusskabel

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:18 ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

PnD

like in Pinda ^_^

edit: prijs is + airmiles

voor de specificaties lijkt ie mij niet duur..
de kwaliteit kun je natuurlijk alleen maar bepalen door te luisteren..

hopen dat iemand hem thuis heeft staan dus :) en dan is het nog alleen maar een mening

[ Voor 9% gewijzigd door PnD op 04-01-2004 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
PnD schreef op 04 januari 2004 @ 12:14:
edit: prijs is + airmiles

voor de specificaties lijkt ie mij niet duur..
de kwaliteit kun je natuurlijk alleen maar bepalen door te luisteren..

hopen dat iemand hem thuis heeft staan dus :) en dan is het nog alleen maar een mening
Sorry voor de late edit :) maar dit ding blijkt dus 120 euro waard... net zoals de Lenco set ding dus dat in het MAKRO blaadje van deze week staat voor 117 euro.

Schandalig... :(

Maar thnx voor de reactie anyway :Y)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja maar niet alles is duurder dan normaal ;)
heb een tijdje terug de dvd box van rocky gehaald voor 9000 air miles dus 90 euro.
in de winkel was deze 99 euro, totdat onlangs de mediamarkt hem ging verkopen voor 47,95.
maar je hebt ze toch die airmiles en ik haal dan ook meestal dingen waar je niet voor hoefd bij te betalen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je ze toch op wilt maken kun je ook wel met zoveel man / vrouw eens naar de bioscoop. doormiddel van gratis kaartjes met airmiles. ;)

Maar ach deze set. tja wat zal ik zeggen. Niet eens even wat verder zoeken naar andere surround sets ipv deze te kiezen omdat je de airmilles op moet maken?

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb de DVD speler (de Lenco).
Hij speelt van alles, maar er zitten een paar blauwe LED's achter de grote knop in het midden, en die staan altijd aan.
Ook in de standby stand.
(Lenco zou dit veranderen zodat de Led's alleen branden wanneer hij aan staat)
Ik heb dit apparaat voor in de slaapkamer en dan zijn die LED's hoogst irritant.
Ik heb 'm opengeschroeft en de LED's eruit gesloopt en nu werktie volledig naar wens.

Verwijderd

Voor dit soort aanbiedingen hebben we een apart draadje lopen. Ik zou aan je willen vragen daar je setje opnieuw te posten. :)

[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V][/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.