Ik heb een film gebrand met Nero, maar als ik hem daarna afspeel op mijn dvd-speler, staat de film op z'n kop. Ik hem de film gebrand als een VCD. Ook op de pc speelt hij op z'n kop, terwijl de originele gedownloade film gewoon recht op afspeelt op de pc. Wat doe ik verkeerd? Wie kan mij helpen?
Als je nou even verteld met wat voor settings je allemaal gebrand hebt, zou dat een stuk helpen 
Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn met beschrijven van de situatie en wat er misging, dan kunnen mensen je het beste helpen
Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn met beschrijven van de situatie en wat er misging, dan kunnen mensen je het beste helpen
Ik denk dat je codec hem ondersteboven om hebt gezet. Loop even je divX en andere codecs na op de instellingen.
Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.
dat lijkt me stug, want het origineel werkt wel goed. de fout zal dus zitten in het branden denk ikendeavor schreef op 04 januari 2004 @ 11:58:
Ik denk dat je codec hem ondersteboven om hebt gezet. Loop even je divX en andere codecs na op de instellingen.
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Heb het zelf opgelost door mijn film eerst om te draaien met vdub en vervolgens gefikt
zodat hij goed op het beeld kwam.
Verwijderd
foei toch...Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:19:
Ik heb een film gebrand met Nero, maar als ik hem daarna afspeel op mijn dvd-speler, staat de film op z'n kop. Ik hem de film gebrand als een VCD. Ook op de pc speelt hij op z'n kop, terwijl de "originele gedownloade film" gewoon recht op afspeelt op de pc. Wat doe ik verkeerd? Wie kan mij helpen?
ORIGINELE GEDOWNLOADE FILM
Dat mag helemaal niet
dude, doe ff nuttig. Je mag films best downloaden. Zolang het geen auteursrechtelijk beschermde werken zijn. Ik ken er genoeg die je zó mag downloaden.
dus
overigens kom ik wel wonderbaarlijk veel
[ Voor 18% gewijzigd door HunterPro op 04-01-2004 15:07 ]
ik heb dat idd ook eens gehad , maar heb toen gewoon de tv omgedraait
alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x
Niet origineel en de eerste keer was het al niet grappigNutser schreef op 04 januari 2004 @ 15:06:
ik heb dat idd ook eens gehad , maar heb toen gewoon de tv omgedraait
Verder zeggen G33rt in "film onderste boven na branden met nero" en GGS_VR6 in "film onderste boven na branden met nero" eigenlijk alles al denk ik
(Inderdaad, zie de codec settings zoals endeavor en Terw_Dan al zeggen).
Ten eerste is dat niet per se zo, ten tweede zit er linksboven een handig handje wat je daar voor kunt gebruiken (zodat wij mods het 'meteen' zien). Dan gaat het topic tenminste niet offtopic
[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 04-01-2004 15:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Met Nero gebrand, toevallig ook met Nero omgezet naar VCD?
Gevonden op ander forum:
http://abdul1.netfirms.com/
Gevonden op ander forum:
kijk ff naar deze site voor een 7 stappenplan:maar het beeld ondersteboven is een bekend verschijnsel van het met Nero omzetten
http://abdul1.netfirms.com/
[ Voor 26% gewijzigd door Flame17 op 04-01-2004 22:38 ]
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Pagina: 1