Toon posts:

film onderste boven na branden met nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film gebrand met Nero, maar als ik hem daarna afspeel op mijn dvd-speler, staat de film op z'n kop. Ik hem de film gebrand als een VCD. Ook op de pc speelt hij op z'n kop, terwijl de originele gedownloade film gewoon recht op afspeelt op de pc. Wat doe ik verkeerd? Wie kan mij helpen? :?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je nou even verteld met wat voor settings je allemaal gebrand hebt, zou dat een stuk helpen :)

Probeer altijd zo compleet mogelijk te zijn met beschrijven van de situatie en wat er misging, dan kunnen mensen je het beste helpen :)

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
Ik denk dat je codec hem ondersteboven om hebt gezet. Loop even je divX en andere codecs na op de instellingen.

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
endeavor schreef op 04 januari 2004 @ 11:58:
Ik denk dat je codec hem ondersteboven om hebt gezet. Loop even je divX en andere codecs na op de instellingen.
dat lijkt me stug, want het origineel werkt wel goed. de fout zal dus zitten in het branden denk ik :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dit probleem is wel vaker langsgekomen.

De oplossing :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

[laat maar] :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:02 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Heb het zelf opgelost door mijn film eerst om te draaien met vdub en vervolgens gefikt :) zodat hij goed op het beeld kwam.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:19:
Ik heb een film gebrand met Nero, maar als ik hem daarna afspeel op mijn dvd-speler, staat de film op z'n kop. Ik hem de film gebrand als een VCD. Ook op de pc speelt hij op z'n kop, terwijl de "originele gedownloade film" gewoon recht op afspeelt op de pc. Wat doe ik verkeerd? Wie kan mij helpen? :?

ORIGINELE GEDOWNLOADE FILM
foei toch...

Dat mag helemaal niet :z

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 15:02:
[...]

foei toch...

dude, doe ff nuttig. Je mag films best downloaden. Zolang het geen auteursrechtelijk beschermde werken zijn. Ik ken er genoeg die je zó mag downloaden.

dus :z yourself.

overigens kom ik wel wonderbaarlijk veel :z posts van jou tegen tijs, met ook niet echt nuttige inhoud... tijd om es de FAQ te lezen?

[ Voor 18% gewijzigd door HunterPro op 04-01-2004 15:07 ]

• Nutser
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2021
ik heb dat idd ook eens gehad , maar heb toen gewoon de tv omgedraait :9

alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nutser schreef op 04 januari 2004 @ 15:06:
ik heb dat idd ook eens gehad , maar heb toen gewoon de tv omgedraait :9
Niet origineel en de eerste keer was het al niet grappig :z Oftewel, een grapje op z'n tijd is leuk maar voeg ook even iets serieus & ontopic toe ajb ;)

Verder zeggen G33rt in "film onderste boven na branden met nero" en GGS_VR6 in "film onderste boven na branden met nero" eigenlijk alles al denk ik :o

(Inderdaad, zie de codec settings zoals endeavor en Terw_Dan al zeggen).
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 15:02:
foei toch...

Ten eerste is dat niet per se zo, ten tweede zit er linksboven een handig handje wat je daar voor kunt gebruiken (zodat wij mods het 'meteen' zien). Dan gaat het topic tenminste niet offtopic :)

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 04-01-2004 15:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Met Nero gebrand, toevallig ook met Nero omgezet naar VCD?

Gevonden op ander forum:
maar het beeld ondersteboven is een bekend verschijnsel van het met Nero omzetten
kijk ff naar deze site voor een 7 stappenplan:
http://abdul1.netfirms.com/

[ Voor 26% gewijzigd door Flame17 op 04-01-2004 22:38 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1