Ik ben bezig op me via epia een LCD'tje aan te sluiten, ding doet t op me eigen PC prima, maar op de via epia lukt t niet:
Om onder windows XP enzo je LPT aan te kunnen sturen moet je een programmatje hebben, port95NT, dit heb ik. Op me eigen pc lukt dat wel om te instaleren, maar op die epia niet
, als ik em instaleer gaat ie eerst alles uitpakken, em vervolgens een melding te geven dat ntvdm.exe een ongeldige bewerking heeft gemaakt. Op de andere PC doet ie dan wel gewoon verder gaan en krijg ik gewoon een setup wizzard.
Beide systemen hebben win XP prof. NL, en een hoop dezelfde software, alleen de hardware verschilt dus, en dat de ene verschillende gebruikers heeft en mijn PC maar 1. maar ik vraag me af waarom hij em niet gewoon instaleerd
want wat voor programma is ntvdm.exe eigenlijk? misschien dat ik dan wat beter kan indenken wat t probleem zou kunnen zijn
Om onder windows XP enzo je LPT aan te kunnen sturen moet je een programmatje hebben, port95NT, dit heb ik. Op me eigen pc lukt dat wel om te instaleren, maar op die epia niet
Beide systemen hebben win XP prof. NL, en een hoop dezelfde software, alleen de hardware verschilt dus, en dat de ene verschillende gebruikers heeft en mijn PC maar 1. maar ik vraag me af waarom hij em niet gewoon instaleerd