Mag dit ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 08:40
Gepost door Martin van Aert Zondag 10 December 2000 - 20:33 Score: 1
Bij ons bij MyCom zitten de chrome, golden en superorb nu voortaan in het assortiment...

Staat op tweakers bij Thermaltake Chrome Orb Cooler review.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geef voortaan een linkje. :)

Als mycom de coolers levert die in het artikel staan, dan verdienen ze een 1, behulpzaam of informatief. Ze zijn informatief, maar maken reclame dus mogen ze wat mij betreft op 1 blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
(Even pauzeren en t.netten ;))

Dit soort posts is eigenlijk spammen en dus verdient het een Troll, tenzij iemand expliciet vraagt waar die dingen te krijgen zijn.

In dit geval is de post tenminste overbodig, dus maximaal verdient hij een 0. Vuurvos had namelijk al eerder een betere post over Mycom. 0 of -1 dus. Zeker niet meer.

off-topic: ze hebben hier bij Philips tijdens mijn afwezigheid aan het netwerk zitten kloten. Eerst was het retesnel en nu baggertraag. Soms bijna een minuut wachten voor een pagina binnen is :'( :r.
Lekker reacties lezen via de update tracker en veel modden zou er dus zelfs als ik meer tijd zou hebben niet meer bij zijn. Veel te frustrerend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
Het ging mij dus om het reclame maken van Mycom. Hoe moddereters die beoordelen zal me een zorg zijn. Ik zit alleen niet echt te wachten op reclame in de reacties die er staan op bepaalde artikelen. Nou ja, als ik de enige ben die zich daar aan stoort......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ook in dit geval: Als je in principe reclame dubieus vind, dan kan je dit beter op LA aankaarten. Wij zijn totaal machteloos hiertegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hoe moddereters die beoordelen zal me een zorg zijn.
Het is niet de bedoeling dus horen we er -1 aan te geven. Vroeger bestond er ook -1: spam. (vertaald naar het nieuwe systeem ;)) Je hoeft pas naar de adjes te hollen als het stelselmatig gebeurt, niet voor een enkel incident.
Wij zijn totaal machteloos hiertegen.
Je hoopt dat de poster ziet dat hij -1 krijgt en het dan niet meer zal doen. Nu zijn we alleen nogal laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
Op maandag 11 december 2000 13:53 schreef irrelevant het volgende:
Je hoeft pas naar de adjes te hollen als het stelselmatig gebeurt, niet voor een enkel incident.
Voor mijn gevoel ben ik niet naar de adjes geholt, maar heb ik dit gewoon gevraagd. :P Ennuh ik dacht dat ik het gepost had in Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) Alleen heeft iemand dat voor me verplaatst....

Zonder dat het dus allemaal uit zijn verband wordt gerukt, het was gewoon een vraag en persoonlijk heb ik een hekel aan reclame tussen de reakties. Maar als het gewoon mag zul je er mij niet meer over horen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Voor mijn gevoel ben ik niet naar de adjes geholt, maar heb ik dit gewoon gevraagd
Dat was ook meer een reactie op ecteinascidin. Het stoute users forum is overigens alleen voor stouterds op GoT, niet voor t.netters. Daarom is de post daaruit verplaatst. Dat hij hier naartoe is verplaatst geeft wel aan dat men vindt dat wij dat wel met een -1-tje af kunnen handelen, anders was het wel naar LA verplaatst *D
persoonlijk heb ik een hekel aan reclame tussen de reakties
Zeer terecht. Vooral blijven melden.
Maar als het gewoon mag zul je er mij niet meer over horen
Mag dus niet. De "straf" is alleen mild: een -1. Pas bij herhaling volgen waarschuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

'kwis't niet.

Maar reclame van deze vorm is wat mij betreft behulpzaam. Als mensen teveel reclame zien opduiken ga ik daar echt niet modereren. Ik heb wel wat beters te doen dan Tnet reclame-vrij te maken. Da's Femme's werk.

* Delerium past strikte scheiding toe van zinvol arbeid en andermans arbeid. Ik ga niet onbetaald andermans rommel opruimen en stank voor dank krijgen. Noem het stipheidsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MMM ik vind dat het moet kunnen, het is zeker ontopic, en het wordt niet op een doordringende of hinderlijke manier gebracht, het had wat anders geweest als hij bijvoorbeeld had gezegt, wij verkopen de goedekoopste of de beste .....
Pagina: 1