Ik heb al tweemaal aan het onderzoek mee willen werken. Echter, bij de vraag "Hoeveel medewerkers heeft het bedrijf wereldwijd" (o.i.d.), dien ik minimaal 25-49 in te vullen. Het zijn er minder dan 25. Dus tweemaal het onderzoek afgekapt. Wellicht kunnen jullie dit aangeven bij de adverteerder .
Ik heb het nu weer gekregen en ik kan nog steeds niet aangeven "minder dan 25". Onderzoek weer moeten afsluiten. Ik zal daarom niet meer er aan meedoen. Jammer voor de adclicks.
Zover ik weet is het onderzoek niet echt een banner van ons, maar wordt door WebAds een enkele keer tussen de banners gestopt. Je zou ze kunnen mailen en aangeven wat de error is. Dat je nu opeens moet afkappen met de survey is jammer (eigen schuld dikke bult, WebAds
), maar wel tof dat je die invult \o/.
info@multiscope.nl lijkt me beter, volgens mij voeren die dat onderzoek uit in opdracht van Webads.
Professioneel Hyves-weigeraar
Misschien is het onderzoek niet zinvol voor bedrijven < 25 man?
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
En? Dan zou je die optie er neer moeten zetten. Als je wil dat mensen een enquête goed invullen, moet je voldoende keuzemogelijkheden geven, anders is je data uit dat onderzoek niet volledig bruikbaar. Dus zelfs als het niet zinvol zou zijn voor kleine bedrijven, dan zou die optie er nog moeten zijn
.
Ik heb een mail gestuurd en vandaag kreeg ik hem weer. Had het helaas weer weg moeten doen.
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 26-01-2004 19:51 ]
Pagina: 1