Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile]WAP apart op rekening?

Pagina: 1
Acties:

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 23:06
Ik heb een T-Mobile 300 abonnement en ik WAP (niet GPRS) er nogal veel mee (anders krijg ik de minuten niet echt op :P). Normaal ging dat altijd van m'n belminuten af maar nu heb ik bij m'n belstatus opeens wel een heel groot bedrag staan bij totale gesprekskosten... Heeft dit iets te maken met de nieuwe voorwaarden?
of heb ik opeens belachelijk veel smsjes gestuurd?

Sorry maar op de site van T-Mobile is het niet echt duidelijk en de search werkt niet O-)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

't was niet zo dat het apart was, je kan je laatste rekening online inzien bij t-mobile.

zou ik dus maar even doen :)

ping 127.212.23.124

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wap via een inbel nummer (o2 heeft et eentje) gaat gewoon van je belminuten af (tis gewoon "bellen" naar een 06 nummer).

maar zoals pjottum zegt, even online bekijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Bij Vodafone werd dit ook apart gespecificeerd op je rekening en viel het niet in je bundel. Vond het zelf altijd wel een beetje vreemd want het is niet echt anders dan bellen lijkt me...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb ook (nog) een t-mobile 300, afgesloten als ben extra toen d'r tijd. Wappen gaat bij mij gewoon van de belminuten af mits ik het via gsm-data doe (inbellen dus). Ik gebruik gewoon de standaard wap instellingen die je naar je telefoon kan laten sturen door t-mobile en het werkt eigenlijk best goed.
Via GPRS werkte het veel sneller maar dat loopt toch best snel in de papieren omdat je die apart moet afrekenen.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 23:06
Ok bedankt :)
Ik moet de rekening nog krijgen dus ik kan het niet nakijken :P Maar ik vraag me wel af hoe ik aan dat bedrag kom dan... :o

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39
Het topic is inmiddels al wat ouder maar ben toch benieuwd of die hoge kosten al duidelijk zijn.

Ik kijk zelf net bij de belstatus op mijn t-mobile en zie voor de huidige periode ineens een relatief hoog bedrag staan terwijl ik uitsluitend WAP via inbellen en voor de rest geen SMS, GPRS of andere diensten heb gebruikt....

De factuur/specificatie staat nog niet online dus dit kan ik nog niet nagaan.
Ben wel benieuwd hoe bovenstaande is afgelopen.

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-11 09:03
Zelfde probleem. heb ff gemaild en dit is het antwoord:

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en geven hierop graag de volgende
reactie.

U geeft aan dat u de gesprekskosten op My T-Mobile ziet stijgen, terwijl u
geen gebruik maakt van diensten buiten uw belbundel. Helaas is het mogelijk
dat de belstatus op My T-Mobile op dit moment niet klopt. Door een
technische storing worden gebruikerskosten die normaal gesproken worden
verrekend met uw belbundel op My T-Mobile ten onrechte bij de
'gesprekskosten' vermeld. Dit heeft geen gevolgen voor de hoogte van uw
factuur. Wij adviseren u daarom uw factuur af te wachten en eventuele extra
kosten te controleren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Deze tekst niet lezen !

Pagina: 1