[DivX] subtitle displayer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-02 16:33

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
Ik heb na een fresh install van winxp pro opnieuw Divx Subtitle Displayer op m'n laptop geinstalleerd, alleen nu zie ik de subtitles niet meer als ik m'n laptop op m'n tv aansluit. Ik heb wel normaal beeld bij al m'n xvid/divx/svcd films en ik zie de subtitles ook wel op m'n laptop scherm, maar op m'n tv zie ik alleen het beeld, zonder de subtitles :? Ik heb de schermgroote aangepast, maar dat hielp niet, en in de settings van m'n ati mobility (m6) kan ik ook nix vinden waar het aan zou kunnen liggen.

iemand misschien een suggestie?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken het programma zelf niet maar kun je niet ergens "overlay" of iets dergelijks aanzetten? Het probleem wat jij omschrijft komt namelijk wel meer voor met TV-Out.

Verwijderd

al met bsbplayer geprobeerd

http://www.simtel.net/product.download.mirrors.php?id=58096

nog nooit problemen met gehad

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-02 16:33

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
Bij de overlay settings kan ik alleen de brightness, hue, saturation etc aanpassen, maar daar light het volgens mij niet aan, want het beeld is verder perfect

net ff bsplayer geprobeerd, maar daar zegt ie "no subtitles" terwijl ik toch zeker wel de goede subtitle file heb geladen :?

[ Voor 29% gewijzigd door amahusu op 04-01-2004 02:45 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
net ff bsplayer geprobeerd, maar daar zegt ie "no subtitles" terwijl ik toch zeker wel de goede subtitle file heb geladen
Wat voor subtitlebestanden zijn het dan, als ik vragen mag?

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:49

Tco

Probeer anders je laptop scherm als secundary te zetten en je tv out als primary display.
Pagina: 1