Toon posts:

Studio8: probleem installeren licentie

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al enige tijd maak ik gebruik van studio 8 en het programma werkte naar behoren, totdat ik probeerde een DVD te branden.

Bij het inlezen van de bestanden liep hij vast. De rest van het programma werkte wel!

Nu wil ik weer met studio 8 gaan werken en krijg ik de volgende melding:
Er is een probleem opgetreden bij het installeren van de Studio 8 licentie. Installeer studio 8 opnieuw om dit probleem op te lossen.

Is dit de enige manier om het op te lossen? En wat is de oorzaak van deze melding?

Alvast bedankt.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien kun je contact opnemen met Pinnacle of check het self-help systeem op www.pinnaclesys.com.

Heb je een legale versie? Wat is het probleem om het programma gewoon even opnieuw te installeren?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Helemaal verwijderen ook uit registry.
Met regcleaner of zo.
Als je alleen dat van die firma erop hebt staan alles weggooien.
Daarna een schone installatie doen!!
Denk dat het dan wel weer lukt.

:o

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 04 januari 2004 @ 01:24:
Misschien kun je contact opnemen met Pinnacle of check het self-help systeem op www.pinnaclesys.com.

Heb je een legale versie? Wat is het probleem om het programma gewoon even opnieuw te installeren?
Het is een legale versie maar hij is op 2 PC's geinstalleerd! Kan dat problemen geven ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:31:
Helemaal verwijderen ook uit registry.
Met regcleaner of zo.
Als je alleen dat van die firma erop hebt staan alles weggooien.
Daarna een schone installatie doen!!
Denk dat het dan wel weer lukt.

:o
Maar dan ben je dus ook al je projecten kwijt? Ben je uren bezig geweest voor niks.... 8)7 8)7 8)7

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waarom zou je al je projecten kwijt zijn? Die kun je toch gewoon saven of er een backup van maken? Neem eerst maar eens contact op met pinnacle lijkt me. Het installeren op 2 pc's mag zowiezo dacht ik al niet.

offtopic:
topicreport gedaan

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:39:
Het is een legale versie maar hij is op 2 PC's geinstalleerd! Kan dat problemen geven ofzo?
Helemaal legaal is het in ieder geval niet. Verder - ik dacht dat deze foutmelding gewoon op de website van Pinnacle staat (iirc is het iets met een regfile die je moet importeren), maar ik kan niet zo goed uit je topicstart halen wat je zelf al geprobeerd / gezocht / e.d. hebt ;)

Vanwege het laatste ga ik je topic dan ook sluiten - eigen initiatief is wel heel belangrijk, nog even los van dat we op GoT niet helpen met illegale software omdat deze al snel onbetrouwbaar is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.