Toon posts:

[DM602] Verschil serie 1 tov serie 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een setje B&W DM602's gekocht, en ze klinken echt fijn :)
[/] nutteloos mode

Ik ben me aan het afvragen waar ik het verschil tussen de serie 1 en de serie 2 terug kan vinden op de speakers. De serie 1 heeft echt exact dezelfde specs, ik heb alleen het serienummer van de mijne : 091537. Ik zou ook graag achter het bouwjaar komen, wat ik ook niet kan vinden online.
Morgen komen er pics van mijn speakers, in testopstelling midden in de kamer :)
Iemand die me kan helpen? Ik kom er via de search en google niet achter.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Iets ander filter, en wat andere kleine dingetjes. Ik geloof dat dat o.a. terugkomt in een iets beter hoog van de 2 tov de 1, maar dat weet ik niet zeker.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt iets dat ik aan de buitenkant/serienummer/typeplaatje kan controleren dus?

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 08:48
Ik heb 'n setje DM601. Sinds dit weekend is het hoog van één van de kastjes om zeep.

Ben aan't wachten op 'n offerte om ze te laten repareren. Je gaat zeker geen spijt hebben van je aankoop. Ik ben echt B&W fan geworden.

Heb ook de bijhorende Center gekocht en inmiddels staat ook de sub in bestelling.

Die van mij zijn van 27 januari 1998 (volgens het label op de filter).

Bouwjaar vind je dus op de sticker op de weerstand & speakers. Moet je 'm wel voor openschroeven met 'n simpele kruisschroevendraaier.

This space intentionally left blank.