Toon posts:

geen audio bij msn met logitech webcam(search gebruikt!!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem deze vraag is al door iemand anders gesteld in het verleden maar er is niet op gereageerd, vandaar dat ik het nog een keer probeer.....

ik heb recent een logitech webcam aangeschaft met ingebouwde microfoon, met spyke doet deze het wel maar met msn heb ik alleen beeld, wil ik audio activeren komt er een melding dat het waarchijnlijk aan mijn computer of netwerk ligt.......

wat is er aan de hand!?

bvd

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Niet dat je ook maar een donder helpt, maar ik heb hier een Philips ToUcam en het werkt ook niet. Mensen die naar mij proberen te connecten krijgen ook zo'n melding. Het komt dus voor bij meer mensen.

Misschien heeft MSN er een faq voor?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
is er dan helemaal niemand tussen al deze computerexperts die een antwoord heeft?! :|

Verwijderd

Ik heb hier een Philips ToUcam 740 Pro onder MSN Messenger 6.1 en XP Pro.
Werkt perfect, ook door mijn firewall en router heen.
Ik voer urenlange gesprekken met (beeld en geluid) met mijn chicky in Barcelona.

Bij mijn ouders krijg ik hùn Philips ToUcam 840 ook niet aan de praat.
Verse installatie, ook XP. Webcam werkte op hun 'oude' systeem perfect onder Messenger 6.1 en XP.

Wizard Audio en Video al gedraaid?? (OK, inkoppertje misschien...)

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Zit hier met hetzelfde probleem... QuickCam Messenger Duo pakketje gehaald... geen geluid.. bij die wizard hoort ie wel geluid maar dudes en dudettes waar ik wat wil laten horen horen echt helemaal niets... :( Iemand al wat op gevonden...

WinXP
MSN Messenger 6.1

Trying is the first step towards faillure...

Verwijderd

Hoi.
Ligt het wel aan de Microfoon? Ligt het niet aan de verbinding? Lukt het wel om verbinding te maken met de andere? dat kun je zien links onderin van chat scherm zien. Blijft ie op ( Verbinding maken met .... ) hangen of staat er Verbinding gemaakt met .... ? .... is de naam waarmee je chat.
Ik heb even voor de duidelijkheid een plaatje erbij gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Messenger.JPG

Vr.Gr Kevin

Verwijderd

ohh jaa het openen van je Firewall poorten kan ook wel es helpen!!!

Tcp 6901
Udp 6901
Pagina: 1