Toon posts:

vraagje over internet delen via wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn internet verbinding gaan delen met een stuk of 8 mensen bij mij in de buurt in een circel van 100 150 meter om mij heen ik heb een linqsys wap 54g
en hier kom ik nou een meter of 70 om mijn huis heen dus mijn vraag heb ik aan een omni antene van 7db genoeg om wel die afstand te halen of moet ik een zwaardere hebben
bvd richard

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
met "line of sight" waarschijnlijk wel. met veel muren ertussen, dan waarschijnlijk niet

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

allereerst: vind jou provider dat wel goed ?

En wat heb je zelf al gedaan om het antwoord op je vraag te vinden ?

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nou al een paar dagen op internet aan het zoeken maar ik kan nog steeds niets vinden dat relevant is aan mijn situatie dus vandaar dat ik het hier vraag

van mijn provider mag ik alles heb 8 mbit en ze vinden het totaal niet erg als ik 400 gyg download per maand en al helemaal niet wat ik aan mijn kant van de verbinding doe

Verwijderd

Ik zie hier wel érg weinig eigen initiatief. Ik zie dat je nieuw bent; ik raad je dringend aan dit eens te lezen voordat je gaat posten, om topics als deze te voorkomen: Registratievoorwaarden en faq. Zoals je hier kunt lezen wordt je geacht niet zomaar een vraag/probleem neer te dumpen maar ook zelf inzet te tonen om een oplossing te vinden.

Ik stel voor dat je zelf eens wat gaat lezen over het vergroten van bereik via externe antennes, hier is zat over te vinden:
www.wirelessleiden.nl
www.wirelessnederland.nl
www.wireless-utrecht.nl
http://gathering.tweakers...list_messages/642065//#20

En vooral deze is erg belangrijk: *Ervaringen wireless appartuur zendsterkte topic*

Succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 00:04 ]

Dit topic is gesloten.