Hoi allemaal,
Ik heb een paar dagen geleden een Logitech webcam gekocht en deze natuurlijk volgens de documentatie netjes geinstalleerd. Nu wilde ik via MSN Messenger lekker chatten met de webcam alleen naar een paar instel schermpjes liep MSN messenger vast
en ben ik maar gaan reboten, ik heb verder daarna het nog eeen paar keer geprobeerd te checken; met adobe photoshop (import) en via het control panel gedeelte van de webcam zelf maar niets mocht helpen of zorgen dat mijn systeem niet crashte of dat ik ipv zwartbeeld gewoon beeld zou krijgen.
Specs:
Logitech QuickCam Messenger + drivers van de site
Windows XP (geheel opnieuw geinstalleerd om te kijken of daar het probleem zat, nee dus)
USB op een ABiT KT7
ook als je zoekt met google, vind je aardig wat links met betrekking op het freezen van de webcam en software, ook dat je de applicatie helemaal niet kan afsluiten wat duidt op een hardware en of driver probleem, want voordat een driver zijn connectie heeft gesloten en of respons heeft gegeven doet het programma niets.
http://www.techspot.com/vb/showthread/t-7130.html
nog meer info over de crash,
Larsn TaskInfo verteld mij het volgende

oftewel een probleem met het sluiten van de driver? zou je denken.
Maar okey wie heeft dit probleem ook of heeft het gehad en weet mij een oplossing te mededelen!!!.
Alvast bedankt!.
ps als me topic verkeerd staat zouden jullie deze dan willen verplaatsen, bedankt!
Ik heb een paar dagen geleden een Logitech webcam gekocht en deze natuurlijk volgens de documentatie netjes geinstalleerd. Nu wilde ik via MSN Messenger lekker chatten met de webcam alleen naar een paar instel schermpjes liep MSN messenger vast
Specs:
Logitech QuickCam Messenger + drivers van de site
Windows XP (geheel opnieuw geinstalleerd om te kijken of daar het probleem zat, nee dus)
USB op een ABiT KT7
ook als je zoekt met google, vind je aardig wat links met betrekking op het freezen van de webcam en software, ook dat je de applicatie helemaal niet kan afsluiten wat duidt op een hardware en of driver probleem, want voordat een driver zijn connectie heeft gesloten en of respons heeft gegeven doet het programma niets.
http://www.techspot.com/vb/showthread/t-7130.html
nog meer info over de crash,
Larsn TaskInfo verteld mij het volgende

oftewel een probleem met het sluiten van de driver? zou je denken.
Maar okey wie heeft dit probleem ook of heeft het gehad en weet mij een oplossing te mededelen!!!.
Alvast bedankt!.
ps als me topic verkeerd staat zouden jullie deze dan willen verplaatsen, bedankt!