Dual Via cpu systeempje - welk mobo?

Pagina: 1
Acties:

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-08 14:09
Ik ben tijdje van inet af geweest, loop wat achter enzo.

Kwam er achter dat Via processoren ook in dual configuratie kunnen. Zoeken op eerdere GoT berichten stuurde me alleen naar dat itx crap gedoe.

Stel ik wil een dual 1000 mhz of een dual 1200mhz via, welk moederbord zou daar het beste bij passen. Website van Via resulteerde wel tot wat leuke opties maar zijn te duur en de lijst zal niet volledig zijn. Moederbord moet ECC geheugen slikken en als het kan DDR.

Het liefste hoor ik persoonlijke ervaringingen als die er ondertussen al zijn.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik ga je geen tips geven welk mobo heeft wat jij wilt, maar ik vraag je wel waarom je een dual via systeempje wilt hebben.

Die CPU's zijn behoorlijk traag en zelfs een dual 1ghz zal trager zijn dan een single XP2400+. Als je wilt gaan experimenteren met dual CPU's, zou een Abit BP6 met 2 celerons een leuk idee zijn; als je het wat serieuzere serverwerk wilt gaan doen kan je het beste eens kijken naar pentium3 of k7 oplossingen.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

Ik vraag me eingelijk af wat je ermee wilt bereiken. De Via processoren staan niet echt bekend als snelheid monster en supergoedkoop zijn ze ook niet. Voordel is vnl. dat ze stil zijn (oftewel niet warm worden) en op een ITX bordje passen. Nou lijkt me niet echt dat er veel ruimte is op een ITX bordje voor 2x een proc. dus dat doe je al teniet. Misschien dat je beter een gewoon systeem in een slimlinekast kan bouwen en een flink stille koeler erop zetten (of een barebone). Dan ben je er ook

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem gewoon een FCPGA(2) mobo bestemd voor Dual Pentium!!!. Daar kun je ook twee C3'en op draaien :)

Verwijderd

als ik jou was had ik gewoon 2 appelbredjes gekocht modden naar XP's en oc-en, ben je klaar voor nog geen 100 euri,.. qua mobo weet ik geen goede,. alleen dat msi wel wat heeft,.. maar ik ben absoluut geen msi fan :r

Verwijderd

Kan je die Via dingen uberhaupt los kopen?

• Kippenijzer
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tweakertje schreef op 03 januari 2004 @ 22:45:
Ik ga je geen tips geven welk mobo heeft wat jij wilt, maar ik vraag je wel waarom je een dual via systeempje wilt hebben.

Die CPU's zijn behoorlijk traag en zelfs een dual 1ghz zal trager zijn dan een single XP2400+.
offtopic:
Dit zou ik niet te hard zeggen, de P3 is in kracht per MHz een stuk beter dan de P4, en ik denk dat het vooral van het soort gebruik afhanelijk zou zijn welke sneller is. In programma's die met dual cpu om kunnen gaan zou ik het niet eens vreemd vinden als de dual p3-1ghz het zou winnen.

• Hardware Junk
Ik heb mijn eigen redenen voor een dual Via. Ik wilde dit alleen niet in de topic zetten in geval van verwarring etc.

De rede waarom kan ik beschrijven echter is dit als topic wel al een paar keer gebruikt.

Benchmarks zeggen niet of een pc nou lekker werkt of niet. Ik zit achter een dual Xeon 400 en rechts van me staat een XP1800+. In elke benchmark scoort de XP1800+ beter. Voor het gevoel is mijn dual Xeon sneller, in geval van een HOG lopen programma's toch door. Het is misschien langzamer maar minder irritant om een progressie te zien op je beeldscherm dan dattie niets doet omdat de processor 100% toegewezen is en staat te stampen op 1 taak. Je begrijpt wellicht wat ik bedoel :)

De server die ik wil gaan maken is ter vervanging van een dual pentium pro 180. Deze is snel zat en daarom is Via een serieuze optie. De ppro maakt evenveel lawaai als 3 opgefokte stofzuigers, om hier geld aan uit te geven om stiller te maken kan ik beter naar een ander systeem uitwijken. De Via's nemen maar 12W per stuk op en een enkele athlon al gauw het vierdubbele van een enkele Via. Daarom denk ik dat een 12cm vin in de voeding zat is om het hele systeem te koelen hetgeen het hele systeem superstil maakt en dankzij de geringe opname ook nog eens kosten bespaard op de energierekening. Snelheid is verre van belangrijk in dit verhaal dus.

Om te oefenen en te kijken is het zeer zeker niet, heb momenteel 3 dualbakken staan en heb er meerdere versleten. Een dual Xeon erbij of een dual AMD is geen optie vanwege het budget. De via processoren zijn maar iets van 50 euro per stuk nieuw en gaan op een normaal socket370 bord. Alleen zijn de op de Via website aangegeven moederborden vooral dure serverborden wat het systeem qua kosten scheef trekt.

Het gaat dus verder puur om het topic. Laat ik het zo zeggen:

Wat is een goed, goedkoop en stabiel dual socket 370 bord welke met een 133mhz fsb kan draaien?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
abit bp6? met zo'n socket converter? die bp6 is toch ook socket 370, ik heb zelf 1 hier met 2x300@450 :) celeron

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Kippenijzer schreef op 03 januari 2004 @ 22:53:
[...]

offtopic:
Dit zou ik niet te hard zeggen, de P3 is in kracht per MHz een stuk beter dan de P4, en ik denk dat het vooral van het soort gebruik afhanelijk zou zijn welke sneller is. In programma's die met dual cpu om kunnen gaan zou ik het niet eens vreemd vinden als de dual p3-1ghz het zou winnen.
Hij heeft het niet over p3's, hij (en ik) hebben het over de Via cpu, die qua prestaties niet te vergelijken is met de p3.
Mister_X schreef op 04 januari 2004 @ 00:09:
abit bp6? met zo'n socket converter? die bp6 is toch ook socket 370, ik heb zelf 1 hier met 2x300@450 :) celeron
Maar die haalt van zn lang zal zijn leven niet de 133 mhz fsb :)

Maar @ TS, vergeet t plan van die Via's en koop je gewoon een BP6 met twee celerons erop. Kost niet veel (ws. nog goedkoper dan de via cpu's), die celerons zijn koel en een stuk sneller dan je huidige ppro's.

[ Voor 4% gewijzigd door Leon T op 04-01-2004 01:36 ]

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Maar:
Wat je eigenlijk wilt is een stil, en energiezuinig systeem ?
Waarom dan dual ? Van de tests die ik (in het verleden) gelezen heb staat mij bij dat een dual systeem 70% procent sneller is dan een mono systeem.
Dan is een 1400 mHz net zo snel als een dual 1000 mHz;oftewel elke moderne Athlon verslaat een Via systeem (lijkt mij).
Tenzij je per sé een dual Via systeem wilt maken. En dan is het gewoon zoeken naar een (dual) 370-socket moederbord met de juiste FSB. (zie vorige replies)

PS: voor een € 100,-- (of daaromtrent) zijn er al moederborden (VGA+ Sound on-board), o.b.v. Athlon, met processor geïntegreerd, kijk maar 's bij www.elitegroup.de
(zit ik zelf ook te snuffelen)

[ Voor 17% gewijzigd door Brothar op 04-01-2004 01:49 ]

eagle

Verwijderd

Klik hier: http://www.directron.com/ga6vtxd.html voor een voorbeeld van een mobo wat voldoet aan jou vraag.

Handig hoor google . . .

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 01:53 ]

Verwijderd

FF aangevuld: T't is een gigabyte MB-GA-6VTXD, te krijg in de US voor ongeveer 90 dollar en die dollar . . . is goedkoop !!!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:01 ]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Brothar schreef op 04 januari 2004 @ 01:47:
Van de tests die ik (in het verleden) gelezen heb staat mij bij dat een dual systeem 70% procent sneller is dan een mono systeem.
Dan is een 1400 mHz net zo snel als een dual 1000 mHz;oftewel elke moderne Athlon verslaat een Via systeem (lijkt mij).

*knip
(zit ik zelf ook te snuffelen)
ik weet niet hoe je rekent, maar als een dual systeem 70% sneller is dan een mono systeem(dus een 2x1GHz performed als een 1.7 GHz) heb je dus een 1700 MHz proc nodig om m eruit te trekken. Hoe je aan 1400 MHz komt is mij een raadsel.

• Hardware Junk
G_M_C,
www.Via.com geeft een complete lijst, doch is dit lang niet alles. En het feit, ik heb ze niet allemaal ter beschikking om zelf uit te kiezen welke het beste is. Het gaat dus niet zomaar een bounch op Google.nl maar ervaring van mensen opzich die dit forum intressant vinden. Gebruik je het moederbord zelf?

Mister_X,
Abit bp6 is een veel gebruikt bord welke geen ondersteuning heeft voor een fsb van 133. Op zich geen bezwaar maar zal een dual 1200 daar ook stabiel lopen op 900mhz? Daar gaat het dan meer om. Ik ben geen gemiddelde tweaker maar een Hardware Junk dwz als minimaal 75% op dit gebied Intel Celerons gebruikt en Via een stabiel alternatief is, ik voor de Via zal kiezen. Met hetgeen wat ik wil kom ik met een Celly 533A of Celly 566 wel door (http://users.erols.com/chare/elec.htm) maar nog steeds is het geen Via. Valt een Celly ook redelijk goed passief te koelen?

Brothar,
Je begrijpt me standpunt goed maar ik wil niet vanwege de snelheid een dual. In vorige reply gaf ikzelf al aan dat een uni xp1800+ al sneller was dan een dual 400mhz. Ik wil die HOG vermijden, thats all. In eerste instantie was het de bedoeling om web, mail en ftp op verschillende machines te draaien. Ik denk zelf dat het op 1 systeem kan maar niet op een uni processor systeem. Celeron gebruikt zowat iedereen als server denk (tweakers onder ons) en wil orgineel blijven (maar ook weer niet de enige want als ik iets koop en het werkt dus niet ben ik nog te duur uit). En desnoods ruil ik die xp1800 er nog voor in ook....

>> PLZ het aanbevelen van een snelle uni xp1800 is het topic niet, ga daarvoor naar nieuws: Nieuwe VIA C3 processor ondersteunt SMP <<

En anders loont het de moeite meer om mijn dual 333 terug te zetten.......... zucht..... help...het knaagt aan me (serieuze verslaving)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:43
Een Celly 566 valt heel goed passief te koelen hoor, enig vereiste is een beetje airflow omdat je er 2 hebt. Laatst nog een Celly 500 systeem neergezet met enkel een 80mm voedingsfan, draait stabiel :)

Ik begrijp dat je voor een dual wilt gaan, heb er zelf ook sinds anderhalf jaar eentje en het werkt gewoon fijner. Ik vraag me alleen af: als het een server is zit je er in principe nooit achter, een server hoort gewoon braaf in een hoekje rustig z'n werk te doen. Een enkel Via systeem als server is snel zat en bespaart je een berg geld.

Als je toch dual wilt gaan: ik verwacht geen stabiliteitsproblemen op een bp6 @ 900Mhz, hooguit zal je het voltage wat moeten verlagen, wat eigenlijk alleen maar positief wat betrefd koeling. Of Via's standaart SMP enabled zijn kan ik je echter niet zeggen, ik kan me voorstellen dat het moederboard een speciale instructie hiervoor heeft (net zoals sommige moederboarden XP's standaart in SMP opstelling kunnen draaien) die een BP6 mogelijkerwijs niet heeft, alhoewel dit wel redelijk vergezocht is. Heb helaas geen ervaring met dual Via systemen :)

Wat betrefd de voeding: er bestaan fanloze varianten, met het lage verbruik van je de setup (vooropgesteld dat je er niet waanzinnig veel HDs ed aan hangt) kan dit een alternatief zijn. Dan is het slechts nog een kwestie van veel luchtgaten aanbrengen om een fanloos systeem te krijgen. Of het echt nuttig is hangt af van de stilte van je HDs, en geloof me, die zal tegenvallen ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Hardware Junk
FragFrog,
Als je een beetje een kenner bent, heb ik er wat aan. Dan kan ik iig met 'verstand' uitproberen. Staan op inet zowiezo een aantal dual BP6-ers te koop aangeboden inclusief processoren. Kan ik daar eventeel mee beginnen want ik ben nl weer niet plankje zonder cpu's tegen gekomen.

Het idee komt eigenlijk meer door bericht dat ze SMP enabled zijn.

Voeding heb ik al. Is er eentje met een enkele 12cm vin aan de onderkant zonder fan aan de achterkant. Harddisks wilde ik wel raid gaan draaien echter met laptop harde schijven. We moeten oorgineel blijven he.

En dat van de harddisks. Momenteel staat 24 uur deze bak aan, zitten 4 hd's in wv 3 10K scsi's. Weet hoeveel lawaai ze maken en ik kan er toch beter mee slapen dan zonder (gewenning?) maar die dual ppro hoor je zelfs beneden (slaap op zolder). Geheel fanloos hoeft het dus niet te zijn en zelfs een fanloze pc maakt snacht geluid al slapen de harde schijven. Server staat pal naast mijn bed dus hoor het gezoem nl van de voeding.

(Als je persoonlijk ervaring wil sharen -> MSN t_990073@hotmail.com)

Verwijderd

de bp6 van abit rules :) ik heb er een gehad met 2 celerons, werkte perfect en je kon m ook nog modden voor pentium 3 :9

• jedel
  • Laatst online: 09-02 20:54

jedel

Kevlar

ik heb even gezocht maar kon het niet echt vinden is de pin layout van zo'n via cpu gelijk aan een ppga of fcpga (of fcpga2).
je hbe zowie zo het probleme dat een bp6 niet veel harder kan dan een fsb van 100 (zelf had ik hem op 110 Mhz draaien)
dus de via's zullen ook nog ondergeklokt zijn, voordeel is dat ze dan zeker pasief te koelen zijn nadeel is dat de rekenkracht dan helemaal weg is.
ik denk persoonlijk dat het niet gaat werken in een bp6 omdat deze zo gemodificeerd zijn dat ze allen celeron (1) cpu's slikken.

een bp6 met celeron is wel een optie.
maar ik weet niet wat de cpu load is op je server....
want de hogere celeron's hebben echt wel een beetje koeling noddig (466-533).
en de lagere is weer niet zo'n vooruitgang op je dual ppro (300)

maar ik had zelf onder windows bp6fsb draaien waar mee ik de cpu's real-time kon overclocken en het fan-toerental temeratuur afhankelijk kon maken (briljant, zat dat ook maar op mijn asus a7m266-d)
en met de fans's op 20% hoorde je ze niet.

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

het is niet zo dat de Abit gemodifiseerd is dat hij alleen Celerons slikt echter de Celeron 2 is zo gemodifiseert dat hij niet meer in SMP draait!

Ervaring het ik niet met deze borden maar wat ik in het nieuws heb gelezen moet het gewoon werken in elke S370 Dual bord.

Ik denk dat het dus ook verstandig is om te kijken naar een bord dat FBS 133 ondersteund.
De Abit is door gaans veel te duur omdat het zo gelieft is voor de dual Celeron.
Met een beetje zoeken zal het denk ik mogelijk moeten zijn om voor minder geld een bord te vinden met ondersteuning voor FBS 133.
Weg gegooid geld is het niet gauw.
Het is bijna gegarandeerd dat er zowie zo 1 Via op draait.
Ik heb verder alleen ervaring met een singel Via.
Het grappigste is dat ik mijn moederbord met Intel 810 Chip er op eerst een keer moetst opstarten met een P3 er in anders wou hij niet booten!!
Hier moet je misschien nog evven rekening mee houden voor je denk dat het niet werkt!!

Suc6

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• jedel

jedel

Kevlar

ronny schreef op 04 januari 2004 @ 11:23:
het is niet zo dat de Abit gemodifiseerd is dat hij alleen Celerons slikt echter de Celeron 2 is zo gemodifiseert dat hij niet meer in SMP draait!
toch wel
de celeron 1 moets via de socket gemodififeerd worden om in smp te kunnen draaien. hier door is het niet mogelijk een enkle celeron 2 of p!!! of een dual p!!! te draaien, zonder converter/modificatie.
waarbij dual p!!! ook met converter niet werkt en er gesoldeerd moet worden

bijna alle bx440 moederborden met een socket-370 kunnen ook de fcpga p!!! aan.
de bp6 niet!! (zonder stevige modificatie)

dus als de via een P!!! faked te zijn. gaat het niet lukken
als de via een P!! faked wel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

jedel schreef op 04 januari 2004 @ 11:31:
[...]

toch wel
de celeron 1 moets via de socket gemodififeerd worden om in smp te kunnen draaien. hier door is het niet mogelijk een enkle celeron 2 of p!!! of een dual p!!! te draaien, zonder converter/modificatie.
waarbij dual p!!! ook met converter niet werkt en er gesoldeerd moet worden

bijna alle bx440 moederborden met een socket-370 kunnen ook de fcpga p!!! aan.
de bp6 niet!! (zonder stevige modificatie)

dus als de via een P!!! faked te zijn. gaat het niet lukken
als de via een P!! faked wel
Ehm, dit moest ik wel 3x lezen voor ik er iets uit kon begrijpen :o

Maareh- C3 CPU's 'faken' niets, ze zijn gewoon SMP-enabled FC-PGA(1) CPU's. Aldus kun je ze in beginsel draaien op iedere dual FC-PGA mobo. Voor de hand ligt een moederbord met een Via 694D chipset (ApolloPro133).

Een BP6 is leuk en wel , maar die heeft dual PPGA sockets die gemodificeerd zijn om Mendocino's SMP te enabelen. Om daar FC-PGA CPUs op te draaien moet je met converters (of een soldeerbout) gaan zitten kloten en dan nog zul je tegen de beperkingen van de BX chipset aanlopen- max 100MHz FSB in spec, en ook al trekken CPU's, chipset en geheugen 133MHz, je AGP wordt geOCd etc. Kortom, heel wat gekloot voor weinig meerwaarde.
Als je al met een dual BX plank wilt werken, neem dan liever een dual Slot1 bord met twee SMP-aware Slot-Socket converters. Maar de meerwaarde tov een 694D is klein en de extra beperkingen groot.

Mijn advies:
Nieuw vind je dit soort moederborden nauwelijks meer, maar 2e hands zie je er genoeg voorbij komen, zie V&A:
http://www.tweakers.net/aanbod/product/18241/a (MSI 694D Pro2 voor EUR 89 vraagprijs)

Oslik blyat! Oslik!

• jedel

jedel

Kevlar

dion_b schreef op 04 januari 2004 @ 14:49:
[...]

Ehm, dit moest ik wel 3x lezen voor ik er iets uit kon begrijpen :o
sorry
Maareh- C3 CPU's 'faken' niets, ze zijn gewoon SMP-enabled FC-PGA(1) CPU's. Aldus kun je ze in beginsel draaien op iedere dual FC-PGA mobo.
dat wist ik dus niet zeker (hoe zit dat dan met "oude"/ander s370 Via cpu's?)
Voor de hand ligt een moederbord met een Via 694D chipset (ApolloPro133).
ja of een apollo pro 266, (kunnen dus ddr ram hebben) maar die zijn helemaal schaars
Een BP6 is leuk en wel , maar die heeft dual PPGA sockets die gemodificeerd zijn om Mendocino's SMP te enabelen. Om daar FC-PGA CPUs op te draaien moet je met converters (of een soldeerbout) gaan zitten kloten en dan nog zul je tegen de beperkingen van de BX chipset aanlopen- max 100MHz FSB in spec, en ook al trekken CPU's, chipset en geheugen 133MHz, je AGP wordt geOCd etc. Kortom, heel wat gekloot voor weinig meerwaarde.
dat bedoelde ik ook een beetje
Als je al met een dual BX plank wilt werken, neem dan liever een dual Slot1 bord met twee SMP-aware Slot-Socket converters. Maar de meerwaarde tov een 694D is klein en de extra beperkingen groot.
volgens mij word dat een erg duur verhaal
en de fsb gaat niet echt hoger dan 100 (geen agp 1/2 divider, soms wel 1/4 pci)
maar de geheugenbandbreedte van de bx440 is veeel beter dan die van de 694D

Mijn advies:

zoek een Abit VP6 (heeft ook nog raid)
2e hands....
(of de msi)

[ Voor 10% gewijzigd door jedel op 04-01-2004 15:21 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dion_b schreef op 04 januari 2004 @ 14:49:
Maareh- C3 CPU's 'faken' niets, ze zijn gewoon SMP-enabled FC-PGA(1) CPU's. Aldus kun je ze in beginsel draaien op iedere dual FC-PGA mobo. Voor de hand ligt een moederbord met een Via 694D chipset (ApolloPro133).
Mag ik weten waar je dat gelezen hebt op/in de VIA-site/docs?
Ik heb wel gevonden dat er waarschijnlijk een dual-c3 bordje uitkomt (http://www.epiacenter.de/images/news/roadmap303/c3rm.jpg), maar ik begin te twijfelen of het nu wel allemaal zo makkelijk is:
http://forums.viaarena.co...d=44131&FTVAR_MSGDBTABLE=
en uit de datasheet van de C3:
The VIA C3 does NOT support multiple processors.
en
SMP is not supported; it has no utility in the target system environment.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iva_Bigone schreef op 04 januari 2004 @ 15:21:
[...]

Mag ik weten waar je dat gelezen hebt op/in de VIA-site/docs?
Ik heb wel gevonden dat er waarschijnlijk een dual-c3 bordje uitkomt (http://www.epiacenter.de/images/news/roadmap303/c3rm.jpg), maar ik begin te twijfelen of het nu wel allemaal zo makkelijk is:
http://forums.viaarena.co...d=44131&FTVAR_MSGDBTABLE=
en uit de datasheet van de C3:

[...]
en
[...]
Hrrmph... ik had het van het C3 Nehemiah preview artikel van de FP, maar heb ondertussen gelezen dat de Nehemiah (C5XL) SMP implementatie buggy is (officiele Via reden: CPU heeft geen APIC (wat onzin is gezien de APIC op het mobo zit 8)7 )), maar dat met de nieuwe C5P core die binnenkort vanaf 1400MHz geintroduceerd gaat worden het wel zou moeten werken.

http://www.heise.de/newsticker/data/tol-15.10.03-002/

Maw, dual Via sys met huidige CPU's is niet mogelijk :'(

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Dual Mobo'tjes.

Tyan heeft hele goeie, kijk eens op www.tyan.com.

De Tiger MPX is erg mooi, goeie ervaringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 14:49 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:48:
Dual Mobo'tjes.

Tyan heeft hele goeie, kijk eens op www.tyan.com.

De Tiger MPX is erg mooi, goeie ervaringen.
En hoe passen daar twee via C3's in 8)7

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• jedel

jedel

Kevlar

Atlas schreef op 05 januari 2004 @ 14:54:
[...]

En hoe passen daar twee via C3's in 8)7
door inplaats van met die hamer op je hoofd 8)7, op de cpu te timmeren net zo lang tot het past :Z

tankeriv, heeft in wel meer topics last van het klok-klepel sindroom

Verwijderd

Sowrrie idem nie goed gelezen, kmoet in de hoek gaan staan en me flink schamen :O

Ik was flink aant :Z :Z :Z :Z :Z zo te zien.

Modbreak:

Je eerste post hier was (lees)technisch brak, maar dat kan iedereen een keertje overkomen. Maar deze post is echt overbodig. Voortaan laten dus- evt kun je voor mededelingen als dit je oorspronkelijke post editen... :o

[ Voor 49% gewijzigd door dion_b op 05-01-2004 22:48 ]

Pagina: 1