[case] Cooler Master Centurion 4 CAC-T04

Pagina: 1
Acties:

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 12:05
Ik was een beetje aan het zoeken voor een nieuwe case en toen kwam ik deze tegen op de site van Cooler Master:

De Centurion 4 CAC-T04

Dimension L472 x W196 x H425 mm
Weight 6.8 kg, 15 lbs
Material Aluminum front bezel + Case 0.8 mm SECC (Zinc-coated steel)
M/B Type Standard ATX
Power Supply Form Factor PS/2
Expansion Slots 7
5.25 4 (Exposed)
3.5 2 (Exposed), 2 (Hidden)
Ventilation Front Intake: 80 x 80 x 25 mm x 1 (optional)Rear Exhaust: 80 x 80 x 25 mm x 1 (optional)
Additional USB 2.0 x 2; MIC x 1; Earphone jack x 1; IEEE 1394 x 1

Hij sprak mij persoonlijk wel aan.
Ik vind het alleen jammer dat hij niet helemaal aluminium is.
Weet iemand mischien waneer hij uit komt in Nederland?
Ik kon hem namenlijk niet vinden in de pricewatch of de search, ook google gaf geen sites met info over waneer hij leverbaar zou zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Blaz0r op 23-04-2004 23:44 ]

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 12:05
iemand de kast al gevonden, ben al 3 maanden intensief aan het zoeken

Verwijderd

Wij (Funprice Arnhem) hebben die kasten op voorraad liggen.

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31
http://www.eynstein.nl/a/3661.html ik denk dat het die is :)

• Robbi-Ho
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-01 17:21
Ik heb 'm nu zo'n 1,5 maand thuis. Ziet er erg mooi uit. Alleen heeft de kast niet veel mogelijkheden voor de intake. De kast wordt standaard wel geleverd met een intake fan, maar dat is een behoorlijke herriemaker en deze kan toch bijna geen lucht aanzuigen.
Ik heb zelf een 3,5" slotplaatje verwijderd waardoor er wel een goede airflow langs mijn HD's is ontstaan en de kast lekker koel blijft.
Ik heb mijn kast bij Eynstein gekocht. Was allemaal goed geregeld en binnen een week thuis bezorgd.

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
vette case! deze had ik nog nergens gezien in reviews e.d. Ik denk dat dit mijn volgende case word, aangezien ik deze veel mooier vind dan die gewone centurion die je overal ziet en hij veel goedkoper is dan lian-li's! Nog meer winkels waar ze hem verkopen? die normale centurion kost 55 euro, deze 77, misschien is hij dus ergens nog goedkoper te krijgen? Dat analoge displaytje is toch voor de sound? want bij einstein staat weer dat het voor temps is...

Robbi-ho, kan je misschien wat pics plaatsen van de inside, achterkant e.d.?

[ Voor 49% gewijzigd door ppleeuw op 11-05-2004 10:31 ]

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:05
Ik heb deze kast ook zien staan bij o.a. computer planet in Leiden. http://www.computerplanet.nl

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• ppleeuw
Die sound presure slaat je aan op je box-out zie ik. Maar wat als ik mijn receiver gebruik en via een coax uit muziek luister?

• ppleeuw
iemand?

• WVL_KsZeN
dan zie je idd niets gebeuren... , maar dat had je zelf ook al wel bedacht ;)

[ Voor 42% gewijzigd door WVL_KsZeN op 12-05-2004 12:54 ]

• ppleeuw
is het niet zo dat de onboard geluidskaart die ik dan heb (asus a7n8x-e deluxe) via coax én via normale 3,5mm's (zou dan alleen voor dat metertje zijn) kan outputten? Wel balen anders, dan koop ik zon kast doet dat metertje het niet...

• WVL_KsZeN
dat zou ik niet weten. kijk eens in de handleiding, zou ik zo zeggen..

• Robbi-Ho
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-01 17:21
Sorry voor de late reactie. Ik was natuurlijk veel te druk met mijn nieuwe pc bezig.
Ik heb geen pics van de binnenkant. Maar deze is dan ook helemaal gelijk aan die van een Centurion 1. Alleen de front is natuurlijk anders. Deze heeft wat meer kabeltjes vanwege het metertje. Het metertje zit via een kabeltje weer met een bracket verbonden. En met een ander kabeltje link je de bracket met een uitgang van je geluidskaart. Het metertje beweegt dan op de maat van de muziek.

Het enige nadeel van de kast dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken (ik verwachtte het eigenlijk al) is dat er weinig tot geen lucht aan de voorzijde kan worden aangezogen. De kast heeft ook net zoals de Centurion 1 een fan aan de voorzijde meegeleverd maar deze kan geen lucht aangezogen krijgen omdat er gewoonweg geen openingen genoeg zijn. Ja, een klein randje aan de onderzijde van de frontbezel. Maar dat is niet genoeg. Daarom heb ik maar één van de 3,5" slotplaatjes opengelaten. Zo heb ik een hele goede airflow langs mijn harde schijven.
Pagina: 1