Toon posts:

gewetensvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okeej vraagje, dit is totaal geen technische vraag.

Maar ik denk dat hij wel thuishoort onder cpu's.(Mocht dit niet het geval zijn verplaats het dan naar het correcte topic.)

Ik heb dus nu een Athlon 64 3200+, handel zelf in computer onderdelen.

En nu is er een kennis van mij dat binnenkort een Athlon 64 3200+ systeem bij mij koopt.

Zoals jullie waarschijnlijk net op de frontpage gelezen hebben komt de Athlon 64 3400+ binnenkort uit.

Nu kwam bij mij gelijk het idee op van, stel ik geef hun mijn 3200+ die amper een maand oud is mits niet minder.

en ik koop de 3400+.

Wat denken jullie?

Is dit wel zo eerlijk?

Ze krijgen wel de volledige garantie en ondersteuning op de computer.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Ik zou het er wel eerlijk bij zeggen, je weet maar nooit of ie dit forum leest. Nee eerlijk is beter denk ik. Geef hem de keuze.

Meh ...

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Simpel: Als je niet zegt dat hij 2de hands is dan is het dus totaal oneerlijk, meld je het, dan is het eerlijk.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Zolang je 'm voor een OEM prijs verkoopt, misschien met een beetje korting ;), als je maar wel zo netjes bent om het even te vertellen, zeker als het een kennis van je is zal die daar vast niet zo'n probleem mee hebben, zeker niet als jij gewoon garantie geeft (al gaan die dingen toch nooit dood maar goed). Leg m gewoon je situatie voor, ik zelf zou dr niet eens een probleem mee hebben als je m dus als OEM zou verkopen, voor een paar euro minder ofzo ;). Ben je allebei blij toch?

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
Als jij het ze vraagt en ze maken er geen bezwaar van zou dat volgens mij niet zo een probleem zijn.

En hij is wel getest :D

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Elke tweaker verkoopt zijn spullen toch door :? (meestal na meer dan een maand dat wel...)

Maar je moet gewoon zeggen dat je eerst zelf deze zo goed als nieuwe CPU had.

(Nofi, maar overigens ben je wel erg overdreven benchmarkgeil als je uberhaupt veel moeite doet om de 64 3200+ door een 64 3400+ te vervangen.)

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En dit is Tech :? Probeer het in SG, maar ik geef je weinig kans.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.