Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

P800 Bluetooth wel verbinding, geen synchronise

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn cradle van mijn P800 het steeds slechter begint te doen heb ik een bluetooth ontvangertje gekocht voor mijn compu van Tecom.

Ik heb wel verbinding via de software van het bluetooth ontvangertje, maar mijn P800 software pikt hem niet op. Ik kan dus nog steeds alleen synchronisen via de cradle, en niet via bluetooth. |:(

screenshot: http://www.clubshogun.nl/bluetooth.JPG

Iemand een idee? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Is het een te stomme vraag, of weet niemand het? 8)7 Ik krijg het namelijk echt niet aan de praat.

Heb gezocht op GOT, maar daar kom ik alleen maar in die enorme sonyericsson posts van 1000 reply's...

Alle compoorten enabled, ik heb een koppeling gemaakt met de telefoon, maar de software van de P800 pikt hem niet op... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net aan de praat. Eigelijk weinig veranderd, software er op nieuw overheen geplakt, deed toen nog niets, en opeens nadat ik aan't kloten was met dingen die er weinig mee te maken hadden had ik ineens verbinding... :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje verbinding tussen mijn compu en mijn p800, maar wel brak. Namelijk als ik "serial connection" aanklik geeft hij eerst de foutmelding "remote device closed the connection", en als ik dan op OK druk heb ik 3 seconden erna toch verbinding.

Is er iets wat ik daar aan kan doen?

Is er verder een manier dat als ik in de range van mijn computer kom, dat hij dan automatisch verbinding maakt en synchronisseerd?