Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb gister een nokia 6610 gekocht met een orange 20 abo

Ik heb gister geprobeerd via infrarood een bestand te verzenden naar mijn mobiel (een .jpg image) en voordat hij ging verzenden, gaf hij een fout dat de computer al bezig was met een andere connectie ofzo ...

Iemand een idee?

Secondly, heeft iemand een goede (niet al te dure) site voor me waar ik leuke javagames/ ringtones/ wallpapers etc kan downloaden?

Liefst geen 0900 nummers, maar sms ofzo. En met niet al te duur bedoel ik niet duurder dan 2euro per item.

Alvast bedankt

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gebruikte je de nokia suite software? daarmij gaat het bij mij perfect.

Wat info over je OS is wel handig trouwens.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winXP op mijn Centrino notebook met infrarood dus.

Hij herkende het ding gelijk en installeerde zelf iets waarbij een icoontje onderin naast je klok komt.

Verwijderd

Het kan zijn dat je de .JPG file eerst moet converteren. Het wil nl. niet altijd lukken. Zelf gebruik ik altijd de PC suite van Nokia die je bij je telefoon krijgt.

Of... download via: http://www.nokia.com/nokia/0,8764,3403,00.html

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Je moet nog het nokia data suite downloaden (als je nog de doos hebt van je telefoon, dan staat het op die cd).
Dan kan je alles wat je wilt met de infrarood poort.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal, het is gelukt... Ik heb nu allemaal mooie babes in mijn gallerij ;)

Ik heb er 1 als wallpaper en nu kom ik gelijk aan bij mijn volgende vraag...

Mijn operatortext "orange" zit mijn wallpaper onwijs in de weg... kan ik het weghalen???! zo ja, Hoe?

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

door een leeg operator logo naar je telefoon te uploaden

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.mobiledia.com/...kgrounds/day/5/page4.html

modjes, als dit niet mag, haal hem dan maar weg...

maar deze gebruik ik voor de telefoon van mijn vriendin... :)

Zijn dan wallpapers

[ Voor 6% gewijzigd door Vorkie op 04-01-2004 11:07 ]

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 22:46:
Mijn operatortext "orange" zit mijn wallpaper onwijs in de weg... kan ik het weghalen???! zo ja, Hoe?
Daar hoef je niet zo moeilijk voor te doen, gewoon naar instellingen gaan, dan weergave-instellingen en dan kun je het operatorlogo gewoon uitzetten B)

En met dat infrarood is een goed plan, ik deed het altijd via www.myphone.nl (of com), daar krijg je dan een stukje ruimte waar je plaatjes neer kan zetten (wel geschikt voor de telefoon dus) en dan kon ik ze daar 'weg wappen'....

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede site waar je snake II gratis kunt downloaden? Of andere leuke games evt :)
Pagina: 1