Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Verwijderd
Ik weet wel hoe je ze kunt vinden 
FF windowstoets + f inhouden en bij zoekopdracht *.rar invoeren daarbij kun je iets aangeven van; zoeken over alle volumes, suc6!
FF windowstoets + f inhouden en bij zoekopdracht *.rar invoeren daarbij kun je iets aangeven van; zoeken over alle volumes, suc6!
Verwijderd
vroeger had je onder Dos het tooltje "Global.com" en kon je dit doen in een batch file:
code:
1
2
| c:\util.dos\global.com c:\util.dos\unrar.exe -x *.rar c:\util.dos\global.com del *.rar |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 18:24 ]
Rar.exe bestaat nog wel voor dos, daar kun je t mee doen, moet je even "rar.exe -?" typen. Daar staat alles uitgelegd.
Ik zie dat mijn bekende tekortkoming me weer parten speelt (te weinig info geven). Sorry...
Ik had het dus over een windows programma waarmee je een aantal directories op kunt geven die dan doorzocht worden op (multiple) compressed archives. Het programma pakt de bestanden uit en verwijdert (op aanvraag) de gecomprimeerde bestanden. Ik kan zelf nog wel een batch bestandje in elkaar knutselen om dit voor elkaar te krijgen, maar het is eigenlijk voor iemand die niet zo heel erg veel verstand heeft van het werken met Windows.
Kent iemand dit specifieke programma?
Ik had het dus over een windows programma waarmee je een aantal directories op kunt geven die dan doorzocht worden op (multiple) compressed archives. Het programma pakt de bestanden uit en verwijdert (op aanvraag) de gecomprimeerde bestanden. Ik kan zelf nog wel een batch bestandje in elkaar knutselen om dit voor elkaar te krijgen, maar het is eigenlijk voor iemand die niet zo heel erg veel verstand heeft van het werken met Windows.
Kent iemand dit specifieke programma?
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!