Ik heb een probleem met mijn WD Raptor. Ik heb sinds een week of 2 een nieuw sys met daarin ook een WD raptor. De eerste week draaide de schijf zoals het(volgens mij) hoort. Je hoort gewoon normale geluiden wanneer de disk aan het zoeken is, maar sinds een week hoor ik een rammelend geluid uit mijn Hd komen. Het klinkt net als een fan met een slecht lager: hij rammelt steeds. Ik heb al gezocht naar virussen maar dat is het zeker niet. De eerste 5 min is de schijf geruisloos maar zodra die "warm" wordt dan gaat ie rammelen.
Ook in de bios(wanneer er geen disk activiteit is) rammelt ie. Ik heb de schijf nog uit mijn sys gehaald om te luisteren of het iets anders was, maar het is echt de schijf.
Mijn vraag is nu: Is dit normaal?? Of zou ik de schijf terug moeten sturen naar de leverancier voor RMA werk?>
Ook in de bios(wanneer er geen disk activiteit is) rammelt ie. Ik heb de schijf nog uit mijn sys gehaald om te luisteren of het iets anders was, maar het is echt de schijf.
Mijn vraag is nu: Is dit normaal?? Of zou ik de schijf terug moeten sturen naar de leverancier voor RMA werk?>
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com