Toon posts:

[Media Player] SMapLS niet vinden in Kernel32.dll *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een bestand wil openen, hij opent hem via windows media player dan krijg ik deze error:

Kan entrypoint van procedure SMapLS niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll

dan klik ik op ok
dan komt er dit te staan:

Windows Media Player is niet correct geinstalleerd en moet opnieuw worden geinstalleerd.

Wilt u Windows Media Player installeren van de website van Microsoft?
Ja of Nee
kan ik klikken ik het al een stuk of 4 keer geprobeert en opnieuw te installen, dat lukt, maar hij blijft met die fout komen :(

Ik heb al veel gezocht en andere vrienden gevraagd, maar geen oplossing

En nu wil ik vragen of de pro's mij kunnen helpen

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp _/-o_

[F_J_Knip iets te veel smilies]

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 03-01-2004 21:08 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS gebruik je ? Kan je ons vertellen welke versie van Windows Media Player ? Beetje karige startpost ....

Heb je al geprobeerd om kernel32.dll terug te zetten vanaf de windows-cd ? En misschien de Mediaplayer+ updates uninstallen ?
Dan rebooten en via Windows update weer Media Player installeren ?

Kan ook virus, spyware zijn zeg t maar .....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

smilies in de aanbieding en de search kapot ?

[search=SMapLS niet vinden]

komt er dus op neer dat het een probleem in het register is, het register is waarschijnlijk beschadigd. Beste wat je kunt doen is Windows opnieuw instaleren

[ Voor 53% gewijzigd door CRiMiNaL op 03-01-2004 18:26 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 03 januari 2004 @ 18:20:
Welk OS gebruik je ? Kan je ons vertellen welke versie van Windows Media Player ? Beetje karige startpost ....

Heb je al geprobeerd om kernel32.dll terug te zetten vanaf de windows-cd ? En misschien de Mediaplayer+ updates uninstallen ?
Dan rebooten en via Windows update weer Media Player installeren ?

Kan ook virus, spyware zijn zeg t maar .....
Sorry,
We hebben WindowsXP, ik heb net deze gedownload:
http://windowsmedia.com/9series/download/download.asp
Ik heb al geprobeerd dat bestand te vervangen maar het blijft steeds maar komen ;(
Ik heb het al gescand, en het is geen virus

Ik kan hem niet uninstallen, ik heb bij software gekeken maar hij staat er niet in
Ik heb hem dus gewoon erover heen geinstalt dat hoort (lijkt mij) toch gewoon te kunnen

Sorry maar ik weet niet wat je met rebooten bedoeld ;( ik wil het heel graag snappen (miss heb ik dat wel gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 03 januari 2004 @ 18:24:
smilies in de aanbieding en de search kapot ?

[search=SMapLS niet vinden]

komt er dus op neer dat het een probleem in het register is, het register is waarschijnlijk beschadigd. Beste wat je kunt doen is Windows opnieuw instaleren
En je kan niet gewoon die map aanmaken ofzo ;(
Er is geen andere manier?
Je weet zeker dat dat het is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Topictitel even afgemaakt, alleen de naam van een programma is wat kort door de bocht aangezien je niet de eerste bent met een vraag over de mplayer :)
Alle info meteen in de topicstart geven is wel zo handig trouwens ;)

[search=SMapLS], [google=SMapLS] en idem in Google groups lijken idd niet al te veel op te leveren dat het zo kan repareren.

Maar er valt wel een patroon te ontdekken: software die niet compatible is met je Windows versie. Ik zou, zoals in de eerste reactie staat, inderdaad even op spyware & virussen checken. Zie de SA FAQ voor wat tips hierover :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1