Toon posts:

[opera]In welke bestande bookmarks en mail berichten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een stom lang verhaal van een mini linux distro die alles van me schijf heeft gewist.

Gelukig heb ik alle belangrijke dingen kunne redden alleen met opera zit ik met een probleem. Er zitten nogal wat corrupte bestanden tussen. Ik heb hem upgedate alleen toen werkte die nog steeds niet, vandaar dat ik hem maar compleet opnieuwe heb geinstaleerd.
De ouder heb ik nu ergens andere op de computer staan. Graag zal ik nu de bookmarks en mail berichten er van over willen zetten.

Waneer ik de map mail compleet kopieer naar de nieuwe opera en ik strat opera op, dan zie ik 1 sec alle me mail berichten staan en dan zijn ze opeens weer allemaal weg :'( . (1sec is wel erg weinig op ze te kunne lezen.)

Waar mijn bookmarks staan kan ik trouwens niet vinden, die wil ik graag ook terug hebbe.

Met me E-mail heb ik al vooruit gang :-),
Ik kopier de mail map naar de nieuwe opera, waneer ik dan de ouder opera opstart dan blijven de berichten wel staan.
Nu nog me bookmarks ;-).
(edit)
Als ik het bestand "OperaDef6.ini" kopiert naar de nieuwe operamap dan doen de mail berischten ook bij de nieuwe opera instal _/-\o_ .

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 17:50 . Reden: toevoeging. ]

Verwijderd

Topicstarter
IK heb te vroeg gejuigt, nu verwijdert die weer alle berichten :-(.

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:01

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

plaats je wel alles in je "profile map"

met deze regel in je adresbalk kun je zien waar alles staat : opera:about

[ Voor 52% gewijzigd door Slayer op 03-01-2004 18:16 ]

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik juist niet gedaan omdat in de profiel map van de oude opera wat corupten bestanden staan die opera liet crashen.

Ik ga wel straks uitzoeken welke bestanden ik nodig heb uit die map.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

Het is al een wat ouder topic, maar dit is dus precies het probleem dat ik ook heb.
Ik heb m'n oude profile dir EN m'n oude mail dir gekopieerd naar de nieuwe %operadir%\profile en %operadir%\mail.
Als ik dan m'n mail open ziet ie wel al m'n mailtjes staan (6000 nogwat), maar vervolgens verdwijnen ze weer. Iemand een oplossing?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs