Toon posts:

geavanceerde HTML foto-producent?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om van foto's HTML met thumbnails te produceren ( voor webgebruik) gebruikte ik ACDSEE 5.0 en nu Breezebrowser 2.7c.
Die werkt op zich perfect.
Ik mis alleen 2 functies:
1. De mogelijkheid om kleur background te wijzigen
2. De mogelijkheid om onderschriften bij elke foto te plaatsen

Beide opties zijn uiteraard mogelijk via mijn FTP programma Dreamweaver. Alleen kost me dat teveel tijd , door ze allemaal 1 voor 1 in te laden en te editten.
welk programma kan wat ik wil?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 17:08 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Dreamweaver ondersteunt hopelijk wel een "find-and-replace in all files" voor de background, anders mag je het stante pede de prullenbak in gooien. En wat weerhoud je ervan om het zélf te schrijven?

crisp, zulke software kennende zal dat wel niet mogelijk zijn ;).

[ Voor 27% gewijzigd door coubertin119 op 03-01-2004 17:15 ]

Skat! Skat! Skat!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

achtergrondkleur zou ik gewoon middels een extern CSS bestand regelen (mits het programma een HTML kan genereren met een link naar een extern CSS bestand)

Intentionally left blank

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Je kunt dmv van php gemakkelijk directory's listen, of thumbs maken. Maar ik weet niet of je dit wilt :)

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:41

pietje63

RTFM

flashin schreef op 03 januari 2004 @ 17:23:
Je kunt dmv van php gemakkelijk directory's listen, of thumbs maken. Maar ik weet niet of je dit wilt :)
En dan kun je meteen icm mysql tekst eronder zetten.

ps. probeer eens jalbum, hier kun je templaten mee maken, kan EXIF informatie onder foto's zetten etc. Erg simpel maar toch uitgebreid. Het is gratis (linkje heb ik niet bij de hand moet je even in de meuktrekker kijken) gedeelte van de EXIF info kun je natuurlijk vervangen door je eigen teksten.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:10
Als je hosting ASP ondersteund zou ik je listpics adviseren, je upload je originele foto's, de rest gaat vanzelf. Wil je commentaar onder je foto's, ff inloggen en erbij typen, gewoon geniaal!

Ik heb het zelf draaien op mijn server, staan foto's van mij en vrienden, http://foto.polderdijk.com, je kan het gratis downloaden op http://www.iisworks.com

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Pagina: 1