Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40
De titel zegt het al, er zijn twee belangerijke accu's in de was terecht gekomen,
wat gebeur er precies als accu's nat worden, kan ik ze drogen en weer gebruiken,
Met de search vind ik veel natte telefoons, die wel of niet (goed)meer deden.
Maar dit gaat over niet standaard oplaadbare batterijen van mijn cochlair implantaat, die ik nodig heb.
Ik heb ook als naar het ci-team gemailt maar het is zaterdag en ik weet niet wanneer er antwooord komt.

• Nobby
  • Laatst online: 10:51

Nobby

Nuts!

Droog ze zou ik zeggen en kijk dan met een multimeter of ze nog het voltage afgeven wat ze moeten afgeven :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Ik denk dat de capacietijd sterk is afgenomen. Water met zeeppoeder geleid namenlijk redenlijk goed stroom. Daarnaast tasten de contacten aan door electrolyse.

Als jij ze nodig hebt om te blijven leven zou ik er iig niet meer op vertrouwen.

• grolo2010
Wel, ik heb gemeten en ze geven 4 volt wat denk ik wel het goede voltage is en dat is een opluchting en stom dat ik er niet zelf aangedacht had, ik kan ze dus gewoon weer gebruiken?
Als jij ze nodig hebt om te blijven leven zou ik er iig niet meer op vertrouwen.
Nou nee, leven niet maar zonder kan ik niet meer horen. ;)
Ik denk dat de capacietijd sterk is afgenomen. Water met zeeppoeder geleid namenlijk redenlijk goed stroom. Daarnaast tasten de contacten aan door electrolyse.
Als de capacietijd is af genomen moet ik ze dan eerst weer opladen?

[ Voor 58% gewijzigd door grolo2010 op 03-01-2004 16:44 ]

• Nobby
  • Laatst online: 10:51

Nobby

Nuts!

grolo2010 schreef op 03 januari 2004 @ 16:39:
Wel, ik heb gemeten en ze geven 4 volt wat denk ik wel het goede voltage is en dat is een opluchting en stom dat ik er niet zelf aangedacht had, ik kan ze dus gewoon weer gebruiken?

Als de capacieteit is af genomen moet ik ze dan eerst weer opladen?
Heb je geen goede accu liggen voor je CI, kun je kijken hoeveel volt die afgeeft en als dat 4 volt is dan zit je goed.

Als de capacieteit is afgenomen gaan ze gewoon minder lang mee, dus lopen ze eerder leeg. Opladen lijkt me zoiezo een goed idee, kijk wel in het begin ff om het halfuur ofzo om te checken of ze niet beginnen te lekker tijdens het opladen.

[ Voor 14% gewijzigd door Nobby op 05-01-2004 14:12 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• grolo2010
Geen goede, ik heb er vier waarvan één lege in de oplader en één in gebruik. De gebruikte geeft 3.8 ik denk dus dat 4 volt goed is. Ik denk dat ik me dit weekend wel met twee kan redden en dan wacht op een antwoord van het ci-team voordat ik probeer ze op te laden.

[ Voor 48% gewijzigd door grolo2010 op 03-01-2004 17:23 ]

• grolo2010
Quote ivp edit |:(

[ Voor 95% gewijzigd door grolo2010 op 03-01-2004 17:23 ]

Pagina: 1