Toon posts:

onder rembours?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bij www.pcglobe.nl een aantal onderdelen besteld onder rembours. Nu is dit de eerste keer dat ik dit doe, alleen wil ik nu in plaats van mijn bestelde 9600xt een andere video-kaart de 5900xt, Deze is niet bij pcglobe verkrijgbaar. Kan ik nu als ze hier bij mijn huis de spullen komen brengen gewoon de rest betalen en niet de video kaart of hoe werkt dit? heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik weet niet precies waar ik dit neer moest zetten en pcglobe zelf is nu gesloten.
bedankt

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Wij leveren alles tegelijk in 1 levering. Dus 1 doos. Weiger je het een dan weiger je de rest.
Overigens is het niet netjes om te weigeren want de verzender heeft gewoon de rembourskosten betaald die jij nu niet accepteert.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

stuur pcglobe een mailtje zou ik zeggen, over het algemeen dien je gewoon te betalen bij de postbode, en dan eventueel later die kaart terug sturen ;)

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Nee, dit zal helaas niet gaan. Je zal het complete pakket aan moeten nemen of compleet terug meoten laten sturen.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

nope.. je moet de gehele bestelling afnemen en niet een deel, dan krijg je het gewoon niet.

Het beste is denk ik om even contact op te nemen met pcglobe om je bestelling te wijzigen

edit:
spuit 11

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 15:56 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nee, je moet het totale bedrag betalen (aan de postbode). Daarna kun je contact opnemen met leverancier om die kaart om te ruilen (binnen 7 dagen meestal).

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan moeilijk als de postbode aan de deur staat bij je zeggen "Effe wachten, even wat uit de doos halen, dat betaal ik aan je en de rest kan terug" :X

Dus dat zal je toch met de betreffende zaak moet regelen, dat je deze eventueel kan/mag retourneren.

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 03-01-2004 15:56 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Die 5900XT wil je helemaal niet :X
Volgens mij kan je beter een 9600 xt hebben
Maar dat heeft er niks mee te maken.
Je moet die kaart los terugsturen :/

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Replies zijn wel duidelijk. Alles of niets en sowieso even contact opnemen met pcglobe. Verder is dit topic niet echt nuttig ofzo. Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.