Heb laatst op 1 pc WindowsXP pro NL opnieuw moeten installeren omdat die niet meer zo lekker liep. Daarvoor had ik een netwerk via een router. Om bestanden te delen heb ik toen op beide pc´s de wizard gebruikt en geen probleem gehad en alles was gedeeld. Na het opnieuw installeren van windows xp wordt de computer waar xp opnieuw geinstalleerd niet meer herkent in het netwerk. Zelfs niet op de pc zelf. Wizard gedaan en de werkgroep standaard op MSHOME gehouden. ALs ik nu op die pc naar "Zoeken naar computer in werkgroepen" doe staat hun eigen pc en die van de andere pc er niet. Als ik het op de andere pc ( windows niet opnieuw geinstalleerd) en dan naar "Zoeken naar computer in werkgroepen" Zie ik mijn eigen wel en de andere pc niet.
Weet iemand wat dit is want eerst werkte het wel, maar nadat er op 1 pc windows opnieuw is geinstalleerd niet meer. Internet werkt wel gewoon
Kon geen oplossing op het forum vinden. Beide pc staat xp pro nl
Weet iemand wat dit is want eerst werkte het wel, maar nadat er op 1 pc windows opnieuw is geinstalleerd niet meer. Internet werkt wel gewoon
Kon geen oplossing op het forum vinden. Beide pc staat xp pro nl