Toon posts:

[XP] Bestanden niet zichtbaar in prullenbak*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem: als ik iets in de prullenbak gooi en daarna op de prullenbak klik dan zijn de geplaatste bestanden niet meer te zien.maar als ik op items verwijderen druk dan geeft ie wel aan of ik de betreffende bestanden definitief wil verwijderen.dus ze zitten wel in de prullenbak maar ik kan ze niet zien?Terugzetten gaat niet want als ik dat doe piept ie ,maar de bestanden zitten er nog in.als ik hem geleegd heb en daarna weer iets verwijder zie ik het weer wel dit niet altijd trouwens.
Dit probleem heb ik met diverse bestanden dus foto`s of kleine filmpjes. Ik heb Windows XP prof en dit probleem is hier eerder besproken maar een echte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan - zie ook je eerdere messages waarin dit gebeurd is;)

Zou je hier voortaan zelf op willen letten? :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De optie [Verborgen bestanden weergeven] aanvinken misschien?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook al geprobeerd maar zoals ik al vermeld heb gaat het om gewone foto`s en andere bestanden.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Br@m schreef op 03 januari 2004 @ 15:20:
De optie [Verborgen bestanden weergeven] aanvinken misschien?
als dat uitstaat heeft hij niet-hidden bestanden gedelete (die andere zie je niet), dus daar kan het in principe niet aan liggen :)

volgende keer even op F5 drukken O-)

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 03-01-2004 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar de ene keer zie iik de bestanden wel en soms ook niet.ik heb trouwens 2 accounts op mijn pc staan.weet niet of dat wat uitmaakt.het probleem is wel lastig als ik per ongeluk iets weggooi en niet terug kan zetten.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 15:59:
maar de ene keer zie iik de bestanden wel en soms ook niet.ik heb trouwens 2 accounts op mijn pc staan.weet niet of dat wat uitmaakt.het probleem is wel lastig als ik per ongeluk iets weggooi en niet terug kan zetten.
Is het volgende niet gebeurd?

Heb je niet iets weggegooid met account 1, en wil je het terug halen met account 2? Want dat gaat niet denk ik

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Als je een bestand weggooit van een removable disk (zoals een memory stick), of van een netwerkschijf dan komt dat bestand niet in je prullenbak.

Ook niet toevallig shift+delete gebruikt om bestanden te verwijderen?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
nee geen van beide.ik heb gewoon iets gedownload of ik heb foto`s van iets dergelijks (formaat of eigenschap is soms verschillend) en ik verwijder ze met rechtermuisknop, verwijderen.als ik dit met zeg 4 bestanden gedaan heb en ik ga naar de prullenbak door er op te klikken, zie ik geen bestanden staan die ik net daarvoor heb weggegooid. ook als ik naar account 2 ga zie ik ze daar ook niet staan.erg vreemd. Note: dit is dus niet altijd.soms zie ik ze wel maar er zit geen verschil in bestanden die ik weggooi ,anders was dat het probleem misschien.
Pagina: 1