ASUS a7v8x met achterspeakers?

Pagina: 1
Acties:

• strikkert
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 09:43
Ik heb een probleem met het onboardgeluid van mijn mobo. Alles doet het in principe goed, maar als ik in Winamp, Windows Media Player enz. muziek draai dan doen alleen de twee frontspeakers het. In het Sound Effect Manager programma van het moederbord kun je de speakers testen, en alles doet het gewoon. Welke instelling in Winamp of Media Player zorgt ervoor dat ook de twee achterste boxen worden aangestuurd?

En oja ik heb een Creative Inspire 4.1 erachter hangen... en daar is dus ook nix mis mee...

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

dat kan vast met bepaalde plugins voor winamp, even googlen!

btw niet crossposten in AVH!

[ Voor 74% gewijzigd door The.Force op 03-01-2004 16:10 ]

System Specs!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 21:43
hmmm was een post voor NForce, na zijn edit niet meer van toepassing.

[ Voor 75% gewijzigd door GAEvakYD op 03-01-2004 16:12 ]

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 14:41
Hiermee heb ik ook problemen gehad. Als het goed is zit er Avance Audio manager bij. Hiermee kan je 1 van je andere poorten instellen als rear zodat je andere stekker er in kan. Welke poort weet ik niet precies. ik heb uiteindelijk een nieuw sweex kaartje (5.1, 9 euro) gekocht heb en kwam pas later achter deze oplossing.

Burp

• strikkert
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 09:43
heb alles nagekeken, ook de andere topics (onder andere het omzetten naar DirectSound plugin) maar dit werkt ook niet. Ook in MediaPlayer doet het surround geluid het niet bij mij.

Ik had het ook ff in de andere groep gepost omdat ik niet precies wist waar het hoort. Is het nu iets van mijn mobo, heeft het te maken met de zachte waren of is het iets van de geluidschip.