Toon posts:

Comp CPU load 100% bij spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb een probleem met het spelen van spellen, ik had het eerst alleen met BF1942 met spelend at me CPU load gewoon hele tijd 100% is tijdens het spelen en ben ik dit dus ook gaan testen met andere spellen zoals MOHAA. En jahoor ook bij dit spel is de CPU load 100% terwijl alleen het spel nog maar gestart is en niet een game gejoint.

Ik heb me geluid zelfs proberen uit te zetten. Is er soms een goed proggie om te kijken waardoor die cpu load veroorzaakt wordt?

Alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Heb je CPU load nodig voor andere achtergrondprocessen? Want anders zou ik er geen aandacht aan besteden en gewoon lekker gaan spelen.
Het is normaal dat spellen tijdens het spelen 100% CPU load trekken, misschien hoort dat niet helemaal als je het spel alleen nog maar hebt opgestart, maar zolang het de prestaties niet beïnvloedt lijkt me dat er niks aan de hand is :)

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 14:51:
Is er soms een goed proggie om te kijken waardoor die cpu load veroorzaakt wordt?
Taskmanager? (ctrl-shift-esc)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Is verder de normaalste zaak van de wereld... vaak is het zelfs zo dat oude spellen (voor '95) nog 100% load veroorzaken...

Niets om je druk over te maken dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan ligt het niet daaraan ;) close