Toon posts:

Thermometer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee hoe ik de temperatuur van mijn videokaart kan meten?

Thermometer door mijn kast :?

Verwijderd

ja inderdaad!....gewoon zo'n heel simpel dinkie kopen bij de gamma....voor op je kast plakken en dan het draadje ergens op je videokaart flikkkeren!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

kijk wel uit als je geen temp. meter pak voor mensen hij moet hoger dan 100 kunnen en niet t/m 40 want dan gaat hij kapot
maar ik weet ook niet of een buiten temp. meter het er op doet....

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:35
Ik heb mijn proc temp meter bij Halfords vandaan. Die kan van -20 tot +70. Met of zonder peltier koeling is dat het goede bereik :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Waarom stop je je temperatuurmeter van je processor er niet op??

:)

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

Spooksel

Spooksel!

Op maandag 11 december 2000 10:03 schreef Asotopiaa het volgende:
Waarom stop je je temperatuurmeter van je processor er niet op??

:)
omdat dat in de meeste gevallen een in het mobo meegebakken sensor is... daarom niet :(

en dan nog: dat zou dom zijn, ik heb er meer baat bij om te weten hoe warm mijn proc is dan hoe warm mijn videokaart is.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Als het goed is kreeg je bij je pc een thermometertje. Die bedoelde ik!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een ASUS A7V plankje en ik heb een sensor kabeltje van een ASUS P2B genomen en deze aangesloten op de JTPWR, deze aansluiting is er eigenlijk om een sensor die in de voeding zit aan te sluiten maar met het kabeltje kan ik dus elke andere plek meten, momenteel zit ie op mn TNT2 en het werkt uitsteken, alleen weet ik niet wat een normale Temp is ... 33 Graden geeft ie nu aan maar de vorige installatie van ME vertelde mij dat het 66 Graden was? Maar werken doet de sensor in ieder gaval.. met bios 1005a geeft ie de temp ook in de bios aan.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kabeltje gehaald met een sensor en die tussen mijn heatsink gepropt maar ik zie geen extra temperatuur meting in het progie wat bij mijn moederbord hoort (via hardware monitor).

En ken je daar nog andere progies gebruiken

Verwijderd

Neem Motherboard Monitor 5!
Pagina: 1