Toon posts:

[XP] Shell ext error Aston*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik de aston shell op m'n pc geinstalleerd heb krijg ik een vage foutmelding wanneer ik met m'n rechter-muisknop op een icoon klik,

Shell Ext

Cannot read registery path

Dit krijg ik ook als ik bijv. copieër. Weet iemand een oplossing?

o ja, m'n OS is Win XP home edition

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan zodat het OS tussen vierkante haakjes staat, zie ook de WOS Policy (deze kan je bovenaan het forum vinden).

Dit probleem - krijg je dit trouwens ook in je normale shell, of is het alleen met de "Aston Shell" (wat dat ook moge zijn :P )

Verwijderd

elevator schreef op 03 januari 2004 @ 13:41:
Ik pas je topic titel even aan zodat het OS tussen vierkante haakjes staat, zie ook de WOS Policy (deze kan je bovenaan het forum vinden).

Dit probleem - krijg je dit trouwens ook in je normale shell, of is het alleen met de "Aston Shell" (wat dat ook moge zijn :P )
Aston Shell is een nieuwe grafische shell die je op windows XP kan installeren, net zoals je op linux bijvoorbeeld kan kiezen tussen KDE en Gnome :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 03 januari 2004 @ 13:41:
ok, ik zal er voortaan aan denken.

Ik heb dit probleem ook in de explorer shell, de standaard shell van xp.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke error krijg je dan met de standaard Shell - gaat dit namelijk puur om de Aston Shell ga ik je topic naar Software Algemeen verplaatsen, komt het probleem ook daadwerkelijk voor in de Explorer shell, stel ik voor dat we het eerst proberen daar op te lossen (die is meer gebruikt en dergelijke) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg exact de zelfde error in de standaard shell.
Pagina: 1