Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Dus:
=$B1 * $C1
En dan geeft de $ aan dat de B en C niet veranderen, en de cijfers erachter wel... dit is handig bij het kopiëren van de formule naar bv D2, D3 e.d. )
Verwijderd
=B1*C1
doen en dit voor iedere rij.
Nu is dat wat lastig als je 100en rijen hebt, dus dan type je in de bovenste rij,
=B1*C1
vervolgens selecteer je van kolom D de 1e rij t/m de laatste rij en druk je op CTRL-D
et voila, je formule staat in iedere rij.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
E-Developing
Edit: Invoegen --->> naam
[ Voor 19% gewijzigd door YscO op 03-01-2004 13:00 ]
Kijk daar heb ik wat aan!Majestic schreef op 03 januari 2004 @ 12:55:
Dat deed de truuk!
Mod-break:
Leuk voor je. Maar waarom zeg je dat - op deze manier in dit topic waar je verder niet reageert![]()
[ Voor 41% gewijzigd door F_J_K op 03-01-2004 15:42 ]
Of je geeft is niet zo een kutreactie

E-Developing
Anoniem: 1025569
Ik zou in excel een heel lange kolom willen vermenigvuldigen maar omdat men samengevoegde cellen niet dezelfde groote hebben laat hij me dit niet toe?
Hoe kan ik dit oplossen?
Alles handmatig x2 doen zou een hele tijd in beslag nemen
Mvg
Maxim
Is unmergen van de cellen een optie?Anoniem: 1025569 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:46:
Ik zou in excel een heel lange kolom willen vermenigvuldigen maar omdat men samengevoegde cellen niet dezelfde grootte hebben laat hij me dit niet toe?
Samengevoegde cellen zijn (imho) een bitch.. dat moet je eigenlijk nooit willen.
Anoniem: 1025569
Maar je hebt me zeker geholpen! ik heb alle gecentreerde cell terug uit elkaar gehaald en zo werkt het blijkbaar wel danku!
mvg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)