Toon posts:

Internetverbinding werkt niet na opstarten pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lezers,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds enkele weken gebeurt het regelmatig dat wanneer mijn pc wordt opgestart, er geen internetverbinding is. Ik ga dan naar Lan-verbinding en klik dan op herstellen. Soms moet dit meerdere keren gebeuren. Dan komt er een melding dat de reparatie voltooid is en dat er contact opgenomen dient te worden met de netwerkbeheerder of Internet-provider als het probleem zich blijft voordoen. Die melding klik ik weg. Dan werkt alles weer.

Er zitten al maanden een personal sygatefirewall en norton 2003 antivirus op.

Ik heb een kabelverbinding bij Zeelandnet.

Alvast bedankt,
PreWord

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Heb dit zelfde probleem gehad met Norton Internet Security, was verholpen toen ik die gedeïnstalleerd had..

Misschien dat sygate dezelfde problemen als NIS vertoond?

Op die PC heb ik nu trouwens ZoneAlarm PRO gezet, die geeft deze problemen niet.. Ik vind Zonealarm niet echt lekker werken, maargoed, het doet het :P

[ Voor 33% gewijzigd door Xander op 03-01-2004 12:50 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op 03 januari 2004 @ 12:49:
Heb dit zelfde probleem gehad met Norton Internet Security, was verholpen toen ik die gedeïnstalleerd had..

Misschien dat sygate dezelfde problemen als NIS vertoond?

Op die PC heb ik nu trouwens ZoneAlarm PRO gezet, die geeft deze problemen niet.. Ik vind Zonealarm niet echt lekker werken, maargoed, het doet het :P
Het was dus een instelling van de firewall die ik niet weet. Heb sygate eraf gedaan en Zonealarm Pro eop gedaan. Het werkt goed. Voorheen had ik overigens de "gewone" gratis Zonealarm. Dat werkte idd ook altijd.

Bedankt!