De pc start op, loopt zijn boot procedure door en op het moment dat het Windows XP logo in beeld zou moeten komen gaat het mis.
Een knipperende witte cursor is alles wat ik zie en de pc zit muurvast. Als ik de pc dan reset start hij wel door. Alles werkt dan gewoon.
Alleen, dat helpt nu ook niet meer. De pc blijft nu dus altijd hangen bij het laden van Windows hoe vaak ik 'm ook reset.
De vorige keer heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en toen ging het wel eventjes goed. Ik snap er helemaal niks van.
Je ziet dus het volgende verloop. Pc wordt geinstalleerd, alles werkt goed, na een tijdje start de pc soms niet gelijk door, dat wordt steeds vaker, en op een gegeven moment start de pc helemaal niet meer door.
Ander geheugen hielp niks! Heb ook alle kabels eruit getrokken en met zo min mogelijk opgestart, hielp ook niet.
Waar moet ik het probleem zoeken?
Dit is de configuratie:
Midi-Tower CX4 P4 ATX / 300W
K7S5A Pro+ LAN + USB 2.0 Socket A
Athlon XP 2400+/2.00 GHz BOXED
512MB DDR-RAM/400 PC3200
IDE 80 GB / 7.200 - 6Y080L0 / 2 MB
Floppy 3,5" 1,44 MB
LiteOn 16x/48x bulk
52/32/52 - LTR - 52327S Retail
ATI Radeon 9200 SE AGP(8x) 64MB TV-out
Logitech Cordless Desktop MX
Iiyama TFT 15" ProLite E380S-B zwart
Ik heb net een nieuwe BIOS versie gedownload en ga het proberen te verhelpen door een BIOS flash. Of zou dat onzin zijn? Ik heb de pc nu niet onder handen, ga straks naar degene die het probleem heeft dus als ik dan een rijtje tips hebt zou dat heel mooi zijn.
Danku.
Een knipperende witte cursor is alles wat ik zie en de pc zit muurvast. Als ik de pc dan reset start hij wel door. Alles werkt dan gewoon.
Alleen, dat helpt nu ook niet meer. De pc blijft nu dus altijd hangen bij het laden van Windows hoe vaak ik 'm ook reset.
De vorige keer heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en toen ging het wel eventjes goed. Ik snap er helemaal niks van.
Je ziet dus het volgende verloop. Pc wordt geinstalleerd, alles werkt goed, na een tijdje start de pc soms niet gelijk door, dat wordt steeds vaker, en op een gegeven moment start de pc helemaal niet meer door.
Ander geheugen hielp niks! Heb ook alle kabels eruit getrokken en met zo min mogelijk opgestart, hielp ook niet.
Waar moet ik het probleem zoeken?
Dit is de configuratie:
Midi-Tower CX4 P4 ATX / 300W
K7S5A Pro+ LAN + USB 2.0 Socket A
Athlon XP 2400+/2.00 GHz BOXED
512MB DDR-RAM/400 PC3200
IDE 80 GB / 7.200 - 6Y080L0 / 2 MB
Floppy 3,5" 1,44 MB
LiteOn 16x/48x bulk
52/32/52 - LTR - 52327S Retail
ATI Radeon 9200 SE AGP(8x) 64MB TV-out
Logitech Cordless Desktop MX
Iiyama TFT 15" ProLite E380S-B zwart
Ik heb net een nieuwe BIOS versie gedownload en ga het proberen te verhelpen door een BIOS flash. Of zou dat onzin zijn? Ik heb de pc nu niet onder handen, ga straks naar degene die het probleem heeft dus als ik dan een rijtje tips hebt zou dat heel mooi zijn.
Danku.
Citeerde hij de halve wereldbevolking..