Toon posts:

DVD Branden onder Instant Copy 8 gaat mis!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem;

Ik heb een MSI/Atapi 4x DVD+/-RW gekocht voor in mn AMD2200XP+ (met alle toeters en bellen) en ben aan het proberen mijn DVD's te "backuppen;)".

Ik heb een handleiding gevonden op:

http://www.dvdrhelp.com/f...41024.php#dvd9instantcopy

en heb alle stappen die daar genoemd zijn gevolgd om mijn DVD-9 films op een DVD-5 te krijgen. Welnu, alles gaat goed totdat het programma Instant Copy moet gaan branden. Het progje geeft dan aan:

"Doel gereedmaken"

en doet vervolgens niks. . . helemaal niks. . . Hij schrijft niks, leest niks en het programma loopt vast.

Ik heb ook al geprobeerd eerst een image naar mn HDD te schrijven, en dat gaat verder prima. . .als ik dan weer probeer deze op DVD te zetten krijg ik dezelfde melding. . .

Anybody?!?!?! Enig idee?

Alvast bedankt voor jullie inzichten! _/-\o_

Grtz

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 12:15 ]

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

Ik heb precies dezelfde ervaringen met pinnacle, ik ben overgestapt op clone dvd werkt perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ok. . .

Wat gek dat jij hetzelfde had. . . ook enig idee wat het geweest kan zijn? (Ik zal btw zorgen dat ik cloneDVD ff regel) Maar kan ik met CloneDVD ook images branden van InstantCopy?

Enig idee?

Verwijderd

ik heb dit inderdaad ook gehad... heel vervelend (en ik heb het proggel nog wel gekocht :X )

misschien wachten op een update ofzo

• Fzeven
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik heb de zelfde brander :) op een Asus A7N8X met een AthlonXP 2600+ en heb totaal geen problemen bij het branden.
Heb je de laatste instant copy update 8.0.5. geïnstalleerd.

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Er zijn ondertussen meer mensen bij wie het niet goed werkt dan wel als je het hebt over IC8.. Bij mij is het produkt in staat om DVD+RW's af te leveren (als ie ze al schrijft) die vervolgens met bijna geen enkele recorder meer te bewerken zijn (drives springen in error zo gauw je de disc erin propt, alsof er geen disc in zou zitten, wissen lukt niet meer e.d.)

Als je een snelle 2 pass re-encoder wilt hebben (a-la IC8) dan kun je nog het beste Recode 2 van ahead gebruiken, is bijzonder snel en kan zich meten met IC8 wat betreft resultaat en de user interface is een stuk flexibeler.

Laat maar.. .

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

backupdevice

No Risk , Full Push

Gewoon IC8 gebruiken, virusscanner uitzetten en klaar. ( wel ff opletten dat je niet de Beta versie van IC 8 hebt. Hoe weet je dat een beta versie hebt? Via de bekende P2P kan je aan IC8 komen, das een beta....)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, intressant. . .

Ik heb IC8 niet via de 'normale' weg verkregen, maar ik heb net hetzelfde probleem in Nero gehad, bij het brandproces springt ie meteen op idle. . .

Maar om te replyen op Fzeven, hoe kom ik aan die update? Want ik heb natuurlijk niet de officiele versie van IC8. . .en dan kan ik em volgens mij niet gewoon dll'en bij Pinnacle of wel?

Ik ga eerst het volgende doen: Nieuwe firmware erop zetten en dan de mn Norton Antivirus uitzetten en dan probeer ik et nog eens. . . Ik laat jullie weten hoe het afloopt. .

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Nieuwe firmware. . . antivirus uitgezet. . .geen verschil. . . Aaaarrgghh!!!
Wat is er toch aan de hand met dit ding? Opsomming:

Het apparaat:

- Brand wel cd's
- Leest DVD's
- Kan DVD's naar de Hdd kopieren
- Kan alleen niks naar DVD toe branden!

Tijdens het flashen van de nieuwe firmware kreeg ik ook nog eens de foutmelding met de vraag of ik mn cddrv.sys wel in de c:\windows\system32\drivers map heb staan, kheb gekeken en dat is wel het geval. Hij heeft hem wel geflashed met de nieuwe versie, maar dus geen verschil.

Ik heb het vermoeden dat het probleem zich niet in de software bevindt, maar in de aansturing van de brander onder winXP, iemand nog suggesties?

Ik weet het niet meer. .. :'(

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 14:45:
Ok,

Nieuwe firmware. . . antivirus uitgezet. . .geen verschil. . . Aaaarrgghh!!!
Wat is er toch aan de hand met dit ding? Opsomming:

Het apparaat:

- Brand wel cd's
- Leest DVD's
- Kan DVD's naar de Hdd kopieren
- Kan alleen niks naar DVD toe branden!

Tijdens het flashen van de nieuwe firmware kreeg ik ook nog eens de foutmelding met de vraag of ik mn cddrv.sys wel in de c:\windows\system32\drivers map heb staan, kheb gekeken en dat is wel het geval. Hij heeft hem wel geflashed met de nieuwe versie, maar dus geen verschil.

Ik heb het vermoeden dat het probleem zich niet in de software bevindt, maar in de aansturing van de brander onder winXP, iemand nog suggesties?

Ik weet het niet meer. .. :'(
Je kan natuurlijk een verse install proberen... :|
Ik had/heb btw nog steeds geen idee wat het probleem bij mij was...
Ik heb trouwens mijn eerste Lite on 411s wel terug moeten sturen omdat hij alles deed behalve dvd's branden..

[ Voor 11% gewijzigd door mrb op 03-01-2004 14:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik denk dat het tijd wordt om eens contact op te nemen met het bedrijf waar ik em gekocht heb. . .

Als iemand nog ideeen heeft, dan hoor ik et graag!

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Bij het upgraden van mijn firmware krijg ik een vreemde foutmelding:

"CDdrv: Unknown error while starting CDDRV driver service."

Vervolgens klik ik op "OK" en krijg de volgende melding via een pop-up:

"CDdrv: Does cddrv.SYS exist in your \System32\Drivers Dierctory?"

Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Alvast bedankt!
Pagina: 1