Lite-ON en Nero Vision ?

Pagina: 1
Acties:

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 15:40
Sinds een tijdje heb ik een Lite-on LDW-411S DVDRW speler. Alles gaat goed alleen kan ik met Nero Vision Express 2 geen "MAKE DVD" kiezen terwijl anderen dat wel lukt.

Als opties heb ik slechts:

Make CD
Make new movie
Make new slide show
Capture video to hard drive
Open saved project or disc image

Kan het aan de ondersteuning van Nero Vision liggen dat ie wellicht mijn DVD brander niet kent ? Als ik op DISC INFO klik gaat ie wel zoeken op de LITE-ON. Met Nero6 kan ik gewoon DVD's fikken met me LITE-ON.

Ik heb net WinXP opnieuw erop gezet omdat ik voorheen een oude versie van Nero Vision had dus alles is nu echt up-to-date.
WinXP, P4-2600, P4P800 Deluxe board met 1gb geheugen. Wat is het probleem....

Verwijderd

je hebt de dvd/mpeg2 codec nodig van nero die kan je kopen of vinden op i-net als je goed zoekt. dat probleem had ik kan ook zijn dat je bij more > configure nog effe de onderste optie "enable all suported recorder formats for the image recorder" moet aan vinken. in nero vision

succes

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 15:40
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 15:55:
je hebt de dvd/mpeg2 codec nodig van nero die kan je kopen of vinden op i-net als je goed zoekt. dat probleem had ik kan ook zijn dat je bij more > configure nog effe de onderste optie "enable all suported recorder formats for the image recorder" moet aan vinken. in nero vision

succes
En toch is dit het niet denk ik. In de nieuwe Nero Vision zit die MPEG2 codec al ingebakken als het goed is.

Mijn NERO versie zegt trouwens over mijn recorder:
Disc types: DVD+R/RW;DVD-R/RW;CD-R/RW
Dus dat is wel goed.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Klinkt een beetje raar, maar ga eens met de nieuwe DirectX aan de gang, volgens een kennis van mij, die hetzelfde probleem had, is het in 1 keer opgelost.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09
kevertje1977 schreef op 03 januari 2004 @ 22:15:
[...]

En toch is dit het niet denk ik. In de nieuwe Nero Vision zit die MPEG2 codec al ingebakken als het goed is.
Ja, maar je moet hem nog steeds enablen door een serial te kopen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos