[aankoop] Beurs of winkel?

Pagina: 1
Acties:

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Hallo
Ik heb een ASUS A7N8X-Deluxe moederbord en ben van plan om een AMD 2800+ Barton te kopen.
Er is morgen hier in Zwolle een beurs, waar ik hem misschien goedkoper kan kopen.
Maar ik weet niet of ik een vrij duur en belangrijk onderdeel als een processor op de beurs moet gaan kopen, of in de winkel.
Ook ben ik bang dat er 2800+ T-bred b's verkocht worden, want die zijn er ook, en die zijn goedkoper als een Barton
Ik zou graag willen weten wat jullie zouden kiezen en/of jullie nog tips hebben.

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
mijn mening...................
ligt aan het prijsverschil, 1x voor garantie opsturen.................

ik haal het zelf bijna niets meer op beurzen, hier in de buurt zit een grote met lage prijzen (norrod), is mij niet de moeite om risico te lopen op een beurs (ps entree komt er ook nog bij)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik zou zeggen, kijk op t.net in de pricewatch wat die dingen kosten. Ga dan naar verscheidene winkels om te kijken wat ze daar kosten en ga tenslotte naar die beurs om te kijken wat ze kosten. En dan koop je gewoon bij de goedkoopste.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 20:27
PC Discount beurzen zijn meestal rond de winkelprijs, of in elk geval duur.

De enige beurzen die wat waard zijn zijn de PC Dumpdag en de HCC Beurs. Je kunt beter bij een winkel kopen, het prijsverschil zal niet zoveel schelen en voor garantie en dergelijke is het beter.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:11
Alleen voor een CPU zou ik niet naar een beurs gaan. Ik ga meestal naar een beurs voor de tweedehands rommel, verder koop ik wat mij interessant lijkt en wat dan goedkoper of evenduur is als in de winkel. Daarbij let ik wel op WAAR ik koop, voor een harddisk ga ik liever naar Norrod zn stand dan naar een vage duitser.

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Ok bedankt voor jullie reacties denk dat ik de 2800+ vanmiddag maar ophaal en dan maar eens kijken of ik wat hoger kan komen in de 3dMark-challenge >:)
En dan deze week maar eens inburnen en dan een keertje oc'd 3dmarken 8)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:21

Duinkonijn

Huh?

vaak staan winkels als mycom / norrod / bce /funprice ook op de beurs.

als je dan problemen heb kan je gewoon naar de winkel.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1