Ik heb op mijn PC een verse install staan van Windows XP en nu gedraagt Explorer zich raar. Af en toe crashed Explorer wanneer ik in Deze Computer op een map dubbelklik... tenminste, Explorer sluit af en een nieuwe Explorer wordt dan opgestart. Geen foutmelding te zien.
Erg irritant, want van een paar actieve programma verdwijnen dan de icoontjes uit de systray (Seti@Home, DUMeter) waardoor ik via Taakbeheer deze programma's moet afsluiten om ze vervolgens opnieuw te starten om de icoontjes weer terug te krijgen... (of gewoon even af- en aanmelden)
Het betreft Windows XP Professional NL met SP1 en alle andere updates die via Windows Update beschikbaar waren.
Verder geïnstalleerd:
ATI Catalyst 3.10;
DirectX 9.0b inclusief de TV-tuner hotfix;
De nieuwste Creative Labs Audigy 2 ZS drivers;
De nieuwste nForce2 drivers.
(andere info nodig? Vraag het even, dan post ik het)
De search van GoT ligt helaas plat dus ik kon hier niet zoeken. De Knowledge Base van Microsoft bood ook geen hulp, alleen maar articles over crashes van Explorer met foutmeldingen erbij.
Erg irritant, want van een paar actieve programma verdwijnen dan de icoontjes uit de systray (Seti@Home, DUMeter) waardoor ik via Taakbeheer deze programma's moet afsluiten om ze vervolgens opnieuw te starten om de icoontjes weer terug te krijgen... (of gewoon even af- en aanmelden)
Het betreft Windows XP Professional NL met SP1 en alle andere updates die via Windows Update beschikbaar waren.
Verder geïnstalleerd:
ATI Catalyst 3.10;
DirectX 9.0b inclusief de TV-tuner hotfix;
De nieuwste Creative Labs Audigy 2 ZS drivers;
De nieuwste nForce2 drivers.
(andere info nodig? Vraag het even, dan post ik het)
De search van GoT ligt helaas plat dus ik kon hier niet zoeken. De Knowledge Base van Microsoft bood ook geen hulp, alleen maar articles over crashes van Explorer met foutmeldingen erbij.
[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 03-01-2004 11:20 ]