Een topic is verdwenen (niet van mij)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42
Zo ongeveer 45-59 minuten geleden had iemand een topic geopend over verslechterde download snelheid van zijn 2Mbit demon (bbned als ik me niet vergis) adsl verbinding.

Hij zou 216KB/s halen tot een tijdje geleden maar nu komt het niet boven 160KB/s. En hij vroeg of meerdere mensen heir last van hadden.

Ik was wel geïnteresseerd in de replays. Dus had ik die topic in een van de tabs. Maar toen ik refresh deed kreeg ik "Dit topic ( xxx ) bestaat niet." melding. Ik heb search gedaan naar demon zonder succes. Volgens search is de meest recente topic die over Demon gaat van 31-12-03. Hij is blijkbaar echt verdwenen :?

Eerst dacht ik dit zal wel onder HK of nog hogere subform geplaatst zijn. Maar dan zou ik een ander melding krijgen in de richting van "geen toegang" en niet "bestaat niet".

Dus ik vroeg me af waarom het verdwenen is. Volgens mij was er niks mis met die post tenzij je van demon/bbned en iets te verbergen hebt. Iemand een verklaring. Wat weet ik niet evt. i.c.m. mijn toegang?

PS. Helaas weet ik niet wie de poster was en/of de topic nummer.
PS2. Ik weet niet of het hier gevraagd dient te worden maar dat merk ik wel.
[flauwmode]
Kijken of mijn topic die topic gaat volgen.
[/flauwmode]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[rml]SALLY in "[ ervaringen] Demon DSL Express #8"[/rml] :Y)

offtopic:
Whahaha ... FIPO! ;)

gefeliciteerd :?

[ Voor 47% gewijzigd door curry684 op 03-01-2004 00:02 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Gondor schreef op 02 januari 2004 @ 23:56:
Zo ongeveer 45-59 minuten geleden had iemand een topic geopend ....

... Ik heb search gedaan naar demon zonder succes. Volgens search is de meest recente topic die over Demon gaat van 31-12-03. Hij is blijkbaar echt verdwenen :?
search is nog niet geindexeerd vandaar dat je hem niet kon vinden, maar als je een melding krijgt anders dan dat je geen rechten hebt dan gok ik dat die echt verwijderd is :)

edit:
ah, gemerged :P

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 03-01-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik gok dat je [rml]SALLY in "[ ervaringen] Demon DSL Express #8"[/rml] zoekt. Als er al een 'groot topic' over een onderwerp bestaat worden zijdelingse vragen over het onderwerp in principe weggemerged in het 'grote topic'.

En ik ga dit topic niet dat topic laten volgen, mergen met het Grote Demon Ervaringen topic lijkt me niet zo nuttig :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 03-01-2004 00:01 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42
Ah, mooi, ik weer blij

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-