Er klopt helemaal niks van dat spel !!!
Ik zit bij level 103, daar moet je 7 rondjes rijden met 3 tegenstanders.
Rij je de eerste 3 rondjes achter de nummer1 en/of 2 aan dan rij je rondjes van ongeveer 53 seconden.
In de 4de ronden ga je er voorbij, in de 5de ronden rij je een 49,xx dan komen ze in de laatste 2 ronden je voorbij als of je stil staat.
En dan ook nog in bochten waar je volgas doorheen gaat, ze rijden lijnen door bochten wat niet klopt, het lijkt wel of ze super grip hebben of zoiets.
En dat is niet alleen bij dit level het is me veel eerder opgevallen.
Ook als er vekeer bij is dan ga ze al opzij op een blind stuk (achter een heuvel of zo) omdat er achter de heuvel een auto rijdt, ja zo kan ik het ook als ik weet waar wat rijdt.
Ik word langzamerhand een beetje @#$%^&*
van het spel.
Vraag me af hoeveel mensen hun stuurtje gesloopt hebben om misschien nog erger.
Wat ik nog het ergste vind is dat als je nu een ander race spel gaat doen dan staat alles zowat stil en val je in slaap.
Maar goed uithuilen en opnieuw beginnen (voor de 100x).
Ik zit bij level 103, daar moet je 7 rondjes rijden met 3 tegenstanders.
Rij je de eerste 3 rondjes achter de nummer1 en/of 2 aan dan rij je rondjes van ongeveer 53 seconden.
In de 4de ronden ga je er voorbij, in de 5de ronden rij je een 49,xx dan komen ze in de laatste 2 ronden je voorbij als of je stil staat.
En dan ook nog in bochten waar je volgas doorheen gaat, ze rijden lijnen door bochten wat niet klopt, het lijkt wel of ze super grip hebben of zoiets.
En dat is niet alleen bij dit level het is me veel eerder opgevallen.
Ook als er vekeer bij is dan ga ze al opzij op een blind stuk (achter een heuvel of zo) omdat er achter de heuvel een auto rijdt, ja zo kan ik het ook als ik weet waar wat rijdt.
Ik word langzamerhand een beetje @#$%^&*

Vraag me af hoeveel mensen hun stuurtje gesloopt hebben om misschien nog erger.
Wat ik nog het ergste vind is dat als je nu een ander race spel gaat doen dan staat alles zowat stil en val je in slaap.

Maar goed uithuilen en opnieuw beginnen (voor de 100x).
Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!