NFSU Oneerlijk !!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Er klopt helemaal niks van dat spel !!!
Ik zit bij level 103, daar moet je 7 rondjes rijden met 3 tegenstanders.
Rij je de eerste 3 rondjes achter de nummer1 en/of 2 aan dan rij je rondjes van ongeveer 53 seconden.
In de 4de ronden ga je er voorbij, in de 5de ronden rij je een 49,xx dan komen ze in de laatste 2 ronden je voorbij als of je stil staat.
En dan ook nog in bochten waar je volgas doorheen gaat, ze rijden lijnen door bochten wat niet klopt, het lijkt wel of ze super grip hebben of zoiets.
En dat is niet alleen bij dit level het is me veel eerder opgevallen.
Ook als er vekeer bij is dan ga ze al opzij op een blind stuk (achter een heuvel of zo) omdat er achter de heuvel een auto rijdt, ja zo kan ik het ook als ik weet waar wat rijdt. :'(

Ik word langzamerhand een beetje @#$%^&* |:( van het spel.
Vraag me af hoeveel mensen hun stuurtje gesloopt hebben om misschien nog erger.

Wat ik nog het ergste vind is dat als je nu een ander race spel gaat doen dan staat alles zowat stil en val je in slaap. :O

Maar goed uithuilen en opnieuw beginnen (voor de 100x).

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09
dat klopt dit probleem rust al langer bij de nfs serie

zo had je bij nfs 2 al in 2player wanneer de 2de speler achter kwam ineens harder ging niet als km/h maar je reed gewoon weer op speler 1 in bij zelfde snelheid

en merkte ook dat je bij nfsu ook niet meer lekker van de computer af kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 12:25
Dat is precies de reden waarom ik na race 75 (ongeveer) gestopt ben.
De bochten die je tegenstanders maken kunnen niet,
hoehandig je ook stuurt of met je handrem e.d. speelt.
Verder vind ik dat er veel te veel reflecties en lampen in het spel zitten,
waardoor het racen niet gemakkelijker wordt (en ook niet mooier).
Maar ik weet niet of meer mensen dat vinden.

Ook als je bijv. de laatste ronde ingaat en je ligt voordat je aan die ronde begint 5 seconden voor op je tegenstander(s). Dan verdwijnt die voorsprong gewoon opeens, je tegenstander krijgt een soort superboost en haalt de achterstand in.
Waardoor jij dus helemaal niets meer fout kan doen omdat je die marge kwijt bent :|

Ik vind NFS3 HP serieus leuker om te spelen!

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Level 103 heb ik ook veel moeite mee gehad. Ik heb het hele spel direkt op hard gespeeld, maar hier kwam ik niet voorbij. Zelfs niet op easy, het bleef gewoon net zo moeilijk :|
Wat je zegt, de eerste 5/6 ronden rijd je voorop en daarna lijkt er geen houden meer aan. Maar ik heb em wel uitgespeeld, dus het is wel te doen, maar je doet er even over :P
Ik heb er geloof ik een x over 20-25 over gedaan.

Het lijkt mij dat hij gebruik gaat maken van de catch-up, zoals je hem ook kan instellen bij quickrace.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het snelheids verschil tussen rijder 1,2,3 en 4 kun je gewoon in of uitschakelen bij instellingen. Verder zijn de bochten die zij nemen uiterst realisties ik kan in exact dezelfde lijn blijven rijden zonder achter te raken. Als ik je een tip mag geven ga buiten staan maakt niet uit hoe laat bij voorkeur uurtje of 2 s'nachts en schreeuw even al je frustraties kwijt en speel dan het level nog een keer. En dat de AI auto's ontwijkt buiten het zichtsveld is klink klare onzin. De AI knalt net zo hard tegen de andere auto's als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ik heb de game net uitgespeeld (alles op medium), zijn in totaal 112 races. Is lastig maar zeker wel te doen. Er is idd sprake van flinke catch-up, maar dat heeft bij mij de pret niet gedrukt.

Minder aan de game zijn wel meer dingetjes te noemen.
1. Zo speelt de hoeveelheid geld absoluut geen rol, je kunt gewoon telkens alles kopen.
2. Je kunt een race ongelimiteerd opnieuw beginnen zelfs binnen één tournament, starting fees zijn er niet.
3. Je kunt maar 1 auto bezitten en als je kunt deze oneindig inruilen met dezelfde opties.

Maar wat het spel voor mij zo leuk maakt zijn ook een aantal belangrijke punten.
1. Je kunt veel verschillende soorten leuke races doen (drag drift etc.)
2. Het idee van snelheid is zeer goed nagebootst
3. Je kunt je car zeer uitgebreid optisch costumizzen, waarmee dit de eerste game is waarbij dat kan.

2fast2furious schijnt ook over een tijdje te komen, dus maar hopen dat deze game beter in elkaar zit en het zo nog leuker maakt. Een combi tussen NFSU en GT zou voor mij de perfecte game zijn.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42402

Je moet ook niet met een stuurtje rijden.

Eerlijk gezegd lukte het mij ook niet om 103 te halen, ik wou hem eerst niet op easy doen want daar was ik te 8) voor.

Na een X aantal keer heel dicht bij een overwinnen te zijn en dan loei hard van achter aangereden worden en heel veel pogingen die niet eens meer leuk waren te noemen heb ik hem toch maar op easy gezet. Ook dat hielp niet.

Ben je zo ver dat je de CD op de grote stapel wilt gooien, en je volgende download maar eens uit gaat proberen dan heb ik een tip voor je die ik in het NFSU topic las.

Tip:
Downgrade alleen je motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 12:25
Anoniem: 42402 schreef op 03 januari 2004 @ 03:31:
Tip:
Downgrade alleen je motor.
Ben ik nou dom, of zijn er meer mensen die em niet snappen? :|
(Jah ik heb de tekst wel gezien..zooo dom ben ik ook weer niet B) )

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mafkeez schreef op 03 januari 2004 @ 03:38:
[...]

Ben ik nou dom, of zijn er meer mensen die em niet snappen? :|
(Jah ik heb de tekst wel gezien..zooo dom ben ik ook weer niet B) )
De AI baseert zijn acties op jouw acties, als jij "slechter" speelt, speelt de computer zelf ook slechter!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35
Heb veel over 103 gehoord maar ik heb alles medium gedaan en 103 ook, en deze gehaald al bij de tweede race! Had met enkele andere veeel meer problemen.

En dat ze je, als je 7 seconden voor ligt in 5e ronde , makkelijk weer bijhalen gebeurt andersom precies hetzelfde! Maakt race juist wel interessant.. geen dikke overwinningen (5 sec echt max), geen dikke verliezen.

Tips: nitrious voor einde bewaren, niet gebruiken als je tussentijdig crasht, 103 met Nissan Skyline rijden, veruit beste car hiervoor... en knal in een van de laatste scherpe bochten via de auto voor je de bocht in, resultaat: hij achter, jij snellere bocht ;)

Cool spel gewoon, ga 't nu in Hard proberen.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Seth_Chaos schreef op 03 januari 2004 @ 01:12:
Het snelheids verschil tussen rijder 1,2,3 en 4 kun je gewoon in of uitschakelen bij instellingen. Verder zijn de bochten die zij nemen uiterst realisties ik kan in exact dezelfde lijn blijven rijden zonder achter te raken. Als ik je een tip mag geven ga buiten staan maakt niet uit hoe laat bij voorkeur uurtje of 2 s'nachts en schreeuw even al je frustraties kwijt en speel dan het level nog een keer. En dat de AI auto's ontwijkt buiten het zichtsveld is klink klare onzin. De AI knalt net zo hard tegen de andere auto's als de rest.
1) De optie is NIET uit te schakelen, alleen in quickrace, niet in gewone race
2) Doe me een lol man 'realistische bochten', zijn jouw banden gesponsord door Bisonkit oid... :?
3) Tip, lees het boekje (mbt catch-up aan/uit)
4) Ga eens autorijden (mbt het bochtenwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Diezelfde catch-up zorgt er ook voor dat jij nu bij race 103 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 57309 schreef op 03 januari 2004 @ 09:10:
[...]

1) De optie is NIET uit te schakelen, alleen in quickrace, niet in gewone race
2) Doe me een lol man 'realistische bochten', zijn jouw banden gesponsord door Bisonkit oid... :?
3) Tip, lees het boekje (mbt catch-up aan/uit)
4) Ga eens autorijden (mbt het bochtenwerk)
1) Wist wel dat ik het ergens had zien staan.
2) Nee bridgestone.
3) Gaat niet heb geen boekje :+
4) Ik ben toch geregeld te vinden op zanvoort dan wel met een moter en geen
auto toch heb ik bijde rijbewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Je kan race 103 NIET winnen door goed te rijden je moet geluk hebben dat de tegenstander tegen het verkeer aanrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Ja de PC kan met 280 km/u door de 90 graden bochten.
Grip-gevoel hebben ze bij de PC-opponents maar weggelaten. zo vaak gezien dat ik met moeite net een bocht red en hun gaan er 2x zo snel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
Ik vind het zo aso, ik zit rond race 71, geloof ik, en daarin heb je ergens van die bochten die de pc gewoon 100% goed doet, alsof ze het al jaren doen. En ik probeer en probeer, zwoeg en zwoeg maar ik kom maar die bocht niet mooi door.. Op easy niet, op medium niet en helemaal niet op hard. Dat soort dingen maakt NFSU saai :'(

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85882

Aan de andere kant is het dan ook zo dat ik in een hele slechte race nooit meer dan 10 sec achter de leider ben komen te zitten. Maar dat is eigenlijk ook niet leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
idd, de mede racers spelen vals 8)

ik heb dit zo ontdekt: Ik reed ff lekker met een vaartje van 210 tegen de achterbumper aan van de computeropponent, we spinden allebei als een gek, dus ik dacht: knop r in( resset, auto recht terug op de baan)

die opponent deed dat dus ook, maar wat: hij "spawned" met de zelfde snelheid als dat ie crashed! JA zo kan ik ook winne :(
En wij moete gewoon stilstaand respawnen :r ......

ik vond race 95 echt de moeilijkste van heel het spel, heb ik wel 2 weken over gedaan :'(

dus jah.....

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 03-01-2004 17:02 . Reden: arige typo's ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 75805 schreef op 03 januari 2004 @ 16:20:
Je kan race 103 NIET winnen door goed te rijden je moet geluk hebben dat de tegenstander tegen het verkeer aanrijd.
Er is geen verkeer in race #103 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Yes, yes, yes, het is gelukt bij 2de poging van vandaag was het raak.
Ik ben heel rustig gaan rijden, rondjes van 55 sec.
Heel de tijd steeds net er voor blijven, bij elke bocht even iets gas terug genomen.
Ik heb een heleboel foutloze secties gehad, een paar keer niet omdat ik een ram van achteren kreeg van een tegenstander.

Als er dus iets is ingebouwd in het spel om er voor te zorgen dat iedereen bij elkaar blijft en het spel zich aanpast aan jouw rijstijl waarom zitten er dan de 3 opties van makkelijk, gemiddeld en moeilijk in.
Dat heeft dan toch geen enkele zin ????

Een ouwe doos met scharatel aandrijving !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De auto`s zijn net als bakstenen, lomp op de weg. Als er gestart wordt alle auto`s staan in eens stil. Zonder even iets naar voren te veren. 8)7
Auto`s in GTA3 / Vice City vind ik beter met krachten omgaan dan dit spel, ook al is het een ander spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
nfs:u zuigt, hard. En wel precies om deze reden, door deze feature speel ik al tijden geen enkel race spel van EA meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Peertje schreef op 04 januari 2004 @ 04:39:
[...]

Er is geen verkeer in race #103 :+
andere race dan 8)7
maar volgens mij had ik die wel gewonnen omdat de beste computer tegen een muur ree ofzo, want de rest van de computers is allemaal dik bagger, ik had die laatste zelfs een rondje ingehaalt

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurnde/docs/nfsu.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:38
en daarom haat ik arcade-racespelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb deze race #103 net in een keer gehaald 8)7 Cpu heb ik een paar keer tegen de muur laten manouvreren 8)

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://stemosoft.illusion7.nl/got/NFSU.jpg

8)

Vind et wel een prestatie dat'k em in 1 keer heb gehaald btw, er waren namelijk behoorlijk wat races bij die ik echt vaak opnieuw heb moeten doen :)

[ Voor 30% gewijzigd door --MeAngry-- op 04-01-2004 15:09 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473

Anoniem: 75805 schreef op 04 januari 2004 @ 12:53:
[...]

andere race dan 8)7
maar volgens mij had ik die wel gewonnen omdat de beste computer tegen een muur ree ofzo, want de rest van de computers is allemaal dik bagger, ik had die laatste zelfs een rondje ingehaalt

[afbeelding]
vette auto!
ik had ook probleem met race 103 maar wel gehaald :)
Homedisc schreef op 04 januari 2004 @ 15:36:
Een hele simpele tipzodat je elke race op hard met gemak kan winnen:
Race in het begin vrij vlot door, gewooon rijden zoals je normaal ook zou rijden maar laat juist in de bochten met wat regelmaat het gas los ipv de rem te gebruiken of een stuk muur om af te remmen.
De computer (altijd maar 1 auto) komt heeeeeeeel langzaam maar ietsje dichterbij (blijf rijden zoals hierboven beschreven staat) en als hij bijna naast je zit geef je hem een beuk, zodat z'n wagen tegen de muur klapt. Dan geef je vol gas en race je op je best. Je blijft zeker weer een ronde of 2 flink voor de CPU en als hij weer dichterbij komt ga je weer met je gas spelen.
Altijd is er 1 wagen die heel snel en veel achterligt op de rest. de 3e auto ligt maar ietsje voor de 4e auto en de 2e auto zit vaak vlak achter je. Maar door het truukje van hierboven komt de 4 e wagen al snel op een seconde of 40 achterstand :P en maakt zoveel ongelukken dat je hem met regelmaat op een ronde achterstand kan zetten :)
dat dee ik idd ook altijd... :)..maar rondje inhalen is wel moeilijk

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 95473 op 05-01-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een hele simpele tipzodat je elke race op hard met gemak kan winnen:
Race in het begin vrij vlot door, gewooon rijden zoals je normaal ook zou rijden maar laat juist in de bochten met wat regelmaat het gas los ipv de rem te gebruiken of een stuk muur om af te remmen.
De computer (altijd maar 1 auto) komt heeeeeeeel langzaam maar ietsje dichterbij (blijf rijden zoals hierboven beschreven staat) en als hij bijna naast je zit geef je hem een beuk, zodat z'n wagen tegen de muur klapt. Dan geef je vol gas en race je op je best. Je blijft zeker weer een ronde of 2 flink voor de CPU en als hij weer dichterbij komt ga je weer met je gas spelen.
Altijd is er 1 wagen die heel snel en veel achterligt op de rest. de 3e auto ligt maar ietsje voor de 4e auto en de 2e auto zit vaak vlak achter je. Maar door het truukje van hierboven komt de 4 e wagen al snel op een seconde of 40 achterstand :P en maakt zoveel ongelukken dat je hem met regelmaat op een ronde achterstand kan zetten :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
ach ik heb et ook al vaak gezien; rijd je op je top met NOS aan komt de computer nog ff vrolijk voorbij razen met +50km/h. Of je rijdt 12 seconden voor en je maakt geen fouten, en 2 ronden later wordt je ingehaald door de computer :|

Laatste ronden heb ik best makkelijk gehaald nog, gewoon perfect blijven rijden, en je zo min mogelijk focussen op de computertegenstanders. En ofcourse proberen tijdens de start de computer zoveel mogelijk de muur in de laten rijden of ergens tegen aan te laten knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101614

ik ga altijd tegen die andere andere auto's botsen :P
dan win je wel >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 101614 op 04-01-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70410

Wat mij nog meer verbaast is dat je in de verschillende race's (sprint en circuit) je veel hogere topspeeds haalt als in drag. Bij mij is dit in races op moment makkelijk 370+ en in drag krijg ik mijn miata-tje maar met moeite over de 250 (en dan kan tie echt niet harder hoor :p)
Pagina: 1