Probleem met DF client

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Ik heb een probleem met mijn DF client.

Heb het er al met Mark over gehad en hij zei dat ik mijn vraag maar hier moest stellen.

Ik heb vandaag de client van DF de hele dag al aanstaan. Het vreemde is dus dat ik geen output heb. Terwijl hij niet buffer en ook gewoon punten aangeef. Verder loop de generaties ook gewoon door.

Is dit een bekend probleem of is het iets aparts??

De client heeft het wel gewoon gedaan.

Iemand hier een idee van hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Teak schreef op 02 januari 2004 @ 21:42:
Ik heb een probleem met mijn DF client.

Heb het er al met Mark over gehad en hij zei dat ik mijn vraag maar hier moest stellen.

Ik heb vandaag de client van DF de hele dag al aanstaan. Het vreemde is dus dat ik geen output heb. Terwijl hij niet buffer en ook gewoon punten aangeef. Verder loop de generaties ook gewoon door.

Is dit een bekend probleem of is het iets aparts??

De client heeft het wel gewoon gedaan.

Iemand hier een idee van hoe ik dit kan oplossen??
Heb je niet toevallig 'Disable net access' aangevinkt? Onder het tabblad Config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Als je inlogt @ DF-site zie je neem ik aan ook niets? En ik neem maar aan dat je al eens geprobeerd hebt de client uit te zetten en weer aan te zetten.

Hier staat ook zoiets... lijkt wel op jou probleempje.

Maar hij slaat dus geen bestanden op in de distribfold directory, oftewel dat ie toch buffert? En staat er nog iets vaags eventueel in de error.log sinds gisteren?

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
Bastien schreef op 02 januari 2004 @ 22:00:
Als je inlogt @ DF-site zie je neem ik aan ook niets? En ik neem maar aan dat je al eens geprobeerd hebt de client uit te zetten en weer aan te zetten.

Hier staat ook zoiets... lijkt wel op jou probleempje.

Maar hij slaat dus geen bestanden op in de distribfold directory, oftewel dat ie toch buffert? En staat er nog iets vaags eventueel in de error.log sinds gisteren?
========================[ Jan 2, 2004 9:32 PM ]========================
Starting foldtrajlite built Dec 18 2003
Fri Jan 02 21:46:45 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4831} Warning during upload: STATUS 910 MISSING PREVIOUS OR ILLEGAL GENERATION

Deze foutmelding staat er!!!

Ik snap er niks van! Moet ik nu gewoon de client opnieuw installeren of wat meot ik doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Van de DF-buglijst:

STATUS 910 Missing previous or illegal generation
If this message appears repeatedly in your error log, try the following: In the directory from which the program is running, view the filelist.txt. Record the last number on the FIRST line of the file,
e.g. fold_0_handle_1_handle_protein_72.log.bz2 --> the number is 72. Then compute 250-*number* (in this case 250-72=178) Backup your filelist.txt (just in case). From the command line, run 'foldtrajlite -purgeuploadlist 178' (i.e. computed value). Run the client normally and allow it to upload. If this does not fix the problem, you can always delete filelist.txt and restart from generation 0.
NOTE: This will discard some work (possibly up to generation 250), so only use as a last resort.

Maak wel eerst een backup van de hele handel nadat je de client hebt uitgezet... je weet maar nooit ;)

En anders eens zoeken in het forum hier... heb het wel eens eerder zien langskomen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
Bedankt Bastien voor je hulp!!

Er kan een slotje op denk ik! :Y)
Pagina: 1