Hallo,
Ik heb een korte vraag... kun je met de nokia + standaard headset de volume weizigen. Zo ja, hoe?
Ik heb een korte vraag... kun je met de nokia + standaard headset de volume weizigen. Zo ja, hoe?
Kan je hem niet even online zetten, en dan er naartoe wappen/gprsen? Zo doe ik het...Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 21:48:
Secondly... Ik heb een wallpaper voor mijn nokia op mijn pc, maar geen datakabel. Bestaat er een site ofzo waar je hem kan via ULR (OID) kan zenden naar je mobiel. Extra kosten maken dus niet uit...
[ Voor 82% gewijzigd door MM- op 02-01-2004 21:49 . Reden: quote ]
Als je een laptop hebt kan het iig wel met infrarood, en vroeger had je smartsms, maar dat werkt niet meer echt geloof ikVerwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 21:48:
ThanxIk wist niet dat dat ding daarvoor was ^.^
Secondly... Ik heb een wallpaper voor mijn nokia op mijn pc, maar geen datakabel. Bestaat er een site ofzo waar je hem kan via URL (OID) kan zenden naar je mobiel. Extra kosten maken dus niet uit...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq