Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6610 Radiogeluid

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een korte vraag... kun je met de nokia + standaard headset de volume weizigen. Zo ja, hoe?

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

met de knopjes aan de zijkant? het staat vast ook wel in de gebruiksaanwijzing

Verwijderd

Topicstarter
Thanx :P Ik wist niet dat dat ding daarvoor was ^.^

Secondly... Ik heb een wallpaper voor mijn nokia op mijn pc, maar geen datakabel. Bestaat er een site ofzo waar je hem kan via URL (OID) kan zenden naar je mobiel. Extra kosten maken dus niet uit...

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Inderdaad met de knopjes aan de zijkant... :)
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 21:48:
Secondly... Ik heb een wallpaper voor mijn nokia op mijn pc, maar geen datakabel. Bestaat er een site ofzo waar je hem kan via ULR (OID) kan zenden naar je mobiel. Extra kosten maken dus niet uit...
Kan je hem niet even online zetten, en dan er naartoe wappen/gprsen? Zo doe ik het...

[ Voor 82% gewijzigd door MM- op 02-01-2004 21:49 . Reden: quote ]

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 21:48:
Thanx :P Ik wist niet dat dat ding daarvoor was ^.^

Secondly... Ik heb een wallpaper voor mijn nokia op mijn pc, maar geen datakabel. Bestaat er een site ofzo waar je hem kan via URL (OID) kan zenden naar je mobiel. Extra kosten maken dus niet uit...
Als je een laptop hebt kan het iig wel met infrarood, en vroeger had je smartsms, maar dat werkt niet meer echt geloof ik :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Please zeg, dit had je gewoon kunnen uitzoeken door zelf even wat te proberen of gewoon eventjes de manual te pakken. GoT is echt geen helpdesk waar je dit soort vraagjes zo even dumpt. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.