Eindbazen van de volgende spellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo allemaal...

Dit is misschien wel een beetje een leipe vraag, maar ik zie even geen andere manier om erachter te komen.
Ik heb een weddenschapje met iemand afgesloten, dat ik van een hoop pc-computerspellen de eindbazen kan noemen.
Nu weet ik er best wat, maar van de volgende spellen zou ik het niet weten:
- GTA
- GTA II
- Close Combat
- Close Combat 2
- Close Combat 3

Wie weet van deze spellen de eindbazen te noemen?
Bij voorbaat dank :)

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Die weddenschap heb je dus verloren :)
Al op google gekeken? Of op www.cheatcc.com ofzo..

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Volgens mij heeft GTA II geen klasieke eindbaas zoals Bowser bij de Super Mario spellen. Ik denk dat dit voor GTA ook geld, weet ik niet zeker. Met de Close Combat serie ben ik niet bekend.

edit:
Google ook niet erg :?

[ Voor 10% gewijzigd door G F0rce 1 op 02-01-2004 21:39 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 16:40
Bij alle GTA series had je geen eindbaas. Weet ik omdat ik ze heb uitgespeeld :)

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ja ik heb ze ook uitgespeeld maar GTA is al zolang geleden ;) . GTA II heb ik ook toch al snel 2 jaar geleden voor het laatst gedaan dus dat durfde ik ook niet met zekerheid te zeggen maar bij deze dus. Leek me ook al zeer vreemd .... GTA en eindbazen. Wie heeft die weddenschap verzonnen? ;)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Eindbazen beginnen ook een beetje een achterhaald concept te worden, want steeds minderspellen doen eraan heb ik het idee.
Natuurlijk bestaat de klassieke 'moeilijkste eindmissie' nog wel maar niet de onzinnige sterke baas ala Mario.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 23:06 ]

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 23:05:
Eindbazen beginnen ook een beetje een achterhaald concept te worden, want steeds minderspellen doen eraan heb ik het idee.
Natuurlijk bestaat de klassieke 'moeilijkste eindmissie' nog wel maar niet de onzinnige sterke baas ala Mario.
Juist de beste spellen hebben eindbazen.

Baldur's gate (2), knights of the old republic, neverwinternights e.d.

TMAXTINT

Verwijderd

close combat heeft geen eindbazen maar gewoon een laatste missie om de campagne te volbrengen

Verwijderd

Dus je weet er in ieder geval al 5 nu.
Allemaal geen eindbaas ;) .

Verwijderd

Ik denk dat je het beste even rond kan gaan Googlen naar waltktroughs, dit is een beetje opsomwerk waar alleen jij (het is jouw weddenschap) wat aan hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.