Toon posts:

PC - Samsung DVDspeler werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een paar weken een nieuwe pc aangeschaft en alles werkt nu naar behoren dacht ik. Ik wilde net een DVD film erin stoppen om af te spelen (2 stuks geprobeerd), maar pc crashed dan en reboot.
Mijn region code geeft in windows 2 aan, heb hier ook niets aan veranderd. Wat kan het probleem zijn?
Ik speelde de dvds af met PowerDVD 4.0, welke ik bij mijn speler gekregen heb.

Spects pc:
Asus P4P800 Deluxe
P4 3.0
Corsair 2 x 512 3200 DDR
Sapphire Radeon 9800 Pro

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is eerder een softwarematig probleem dan een hardwarematig probleem lijkt me. Probeer in ieder geval verschillende afspeelprogseltjes :) Schakel ook eens het Automatisch Rebooten van WinXP (die gebruik je toch?) uit via Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en Herstelinstellingen. Zodoende krijg je een lekker duidelijke BSOD te zien in plaats van een simpele reboot ;)

Verwijderd

Topicstarter
Automatisch rebooten staat reeds uitgevinkt (hij reboot dan niet auto), snap probleem niet helemaal :S
Ik ga wel een ander progje eerst ff gebruiken.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb dit probleem ooit eens gehad met een Asus A7v133. PC viel compleet uit na een paar minuten dvd kijken. Een bios update fixte mijn probleem.

Probeer dat eens.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 02 januari 2004 @ 21:38:
Dit is eerder een softwarematig probleem dan een hardwarematig probleem lijkt me. Probeer in ieder geval verschillende afspeelprogseltjes :) Schakel ook eens het Automatisch Rebooten van WinXP (die gebruik je toch?) uit via Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en Herstelinstellingen. Zodoende krijg je een lekker duidelijke BSOD te zien in plaats van een simpele reboot ;)
Vreemd, heb nu PowerDVD 5.0 geinstalleerd en nu doet dvd speler het wel goed. Vraag ik me af waarom ze dan 4.0 meeleveren op cd 8)7