AOpen 1040 Pro of Pioneer DVD-104s ?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ripley
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-05 17:18
Na het lezen van enkele reviews van zowel de AOpen 1040 (Pro) als de Pioneer DVD-A04SZ (of de bulk versie 104s) weet ik dat het beide goede DVD spelers zijn. Ook zijn ze beide makkelijk regiovrij te maken door ze met een gehackte firmware te flashen. De vraag is nu, wordt het een AOpen of een Pioneer? Als je één van bovenstaande drives hebt zou ik graag horen of hij mee- of tegenvalt (vooral mbt geluidsniveau en slot-in technologie). In een andere posting heeft iemand het over een CD die vast zat in zijn slot-in drive, ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben gehad. Alvast bedankt voor de info ...

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 10:03
Het zijn volgens mij exact dezelfde drives. Ik zou zelf voor de Pioneer gaan omdat ik die naam AOpen me niet zo aan staat wegens veel problemen met die vorige drives van hun. Maar nu zijn ze toch hetzelfde dus maakt het niet uit. Ik zelf heb nog een oude 24x SlotIn van pioneer en heb nog nooit last gehad van vastgezeten CD'tjes.

Verwijderd

Ze schijnen gelijk te zijn, maar ga volgende week toch een Pioneer kopen, gewoon omdat mijn 36X Aopen CD-rom echt een KLOTEDING was. :( Gelukkig was ik hem al vlug kwijt. ;)

En mijn Pioneer 12speedje is een goed dingetje....

Verwijderd

Bij de Pioneer A04SZ (retail dus), krijg je DVD's van Baldur's Gate en X-Files: the game, bij AOpen niet, dus....

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
.....heb je niet goed opgelet want hij had het over de bulk ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem