[ADSL] welke provider heeft 8 mbit

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Sindskort is er ADSL leverbaar bij mij in het dorp van KPN (dus niet van BBNED ;( ) ik ben op zoek naar een 8 mbit verbinding, maar ben er nog niet 1 tegengekomen die via KPN loopt (wel via BBNED). XS4ALL heeft een abonnement met een snelheid van 2 tot 8 mbit (wat afhankelijk is de kwaliteit van het koper en de afstand tot de centrale).

Ik woon 600 meter vanaf de telefooncentrale bij mij in het dorp. Is het dan mogelijk dat je 8 mbit kan halen? Of kan iemand mij meer vertellen over afstanden van de telefooncentrale en de bijbehorende snelheden die haalbaar zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 02-01-2004 19:51 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helaas, KPN heeft (nog) geen 8 Mbit abonnementen. Je zult dus het hoogste abonnement van KPN moeten nemen wat ook via hun eigen netwerk loopt. PowerADSL van XS4ALL kan inderdaad helaas niet want dat gaat via BBned.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je alleen KPN kan krijgen heb je pech, KPN gaat namelijk niet verder/sneller dan 2 Mbit (en over een korte tijd 4 Mbit). De 8 Mbit verbinding van XS4ALL gaat namelijk ook via BBNED, dus dat is ook geen optie voor je :)

The devil is in the details.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Dat is jammer. Dus dan zal ik een 2 mbit verbinding moeten nemen die straks een 4 mbit wordt. Maar hoe zit het met de downloadlimiet bij de verschillende providers. Ik hoor van mijn vriendin dat XS4ALL daar niet zo moeilijk over doet, het gaat er namelijk om dat er straks best wel wat pc's op de verbinding komen te staan.

Hoe zit het met de overboeking van sommige providers?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De vragen die jij hier stelt zijn echt allemaal, zonder uitzondering, te vinden in de GoT-Search. Ik krijg echt het idee dat je absoluut geen moeite hebt gedaan om zelf het een en ander uit te zoeken. Vandaar dat deze dicht gaat. Wanneer je na het gebruiken van de GoT-Search nog specifieke vragen hebt kun je die in een nieuw topic stellen, maar meteen vraagjes over overboeking en downloadlimiet in een reply dumpen zonder zelf even rond te kijken is dus echt niet de bedoeling.

Zie ook nog even: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.