Toon posts:

promise ultra 133 pci tx2/ mobo msi 850 pro5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een promise ultra kaart gekocht opdat ik een nieuwe harde schrijf erbij moest gaan zetten om ruimte te creeren. Nu heb ik een probleem met het led Kabeltje plaatsen.

Is er iemand die me kan vertellen waar ik die op het moederbord moet plaatsen, of bedoelen ze eigenlijk een kabeltje naar de voeding.

gegevens:

moederdord: MSI 850 Pro5
controlles : Promise ultra 133 tx2

Ik heb een manual van het mobo. dus al iemand me kan vertellen waar het kabeltje te plaatsen, zou ik erg blij zijn

peter

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 12:57
Als je het HD led lampje bedoelt op je kast dan moet die op je Promise kaart. Dat geeft dan de HD activiteit voor je HD's weer die op die kaart zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik moet zeggen ben niet zo bekent met de promise kaart en een led kabeltje, dacht eigelijk dat hij moest worden aagesloten op het moederbord.
Want zou de promise kaart zonder led kabeltje ook moeten werken, of moet de kaart ook apart worden voorzien van voeding?

Verwijderd

De kaart word door de pci bus gevoed... je led aansluiting is om weer te geven dat je promise kaartje + hdu's bezig zijn..
Zonder de led aansluiting doet die kaart het prima..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 20:10 ]

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-03 23:03
Je kan de pci kaart er zo insteken. aan het uiteinde van de kaart (andere zijde dan bevestiging) zie je 4 pinnetjes op rij.
Vanaf achteren gezien zijn de meest rechte (pin 1) en dederde van rechts (pin 3) allebei de plus voor je hd led, de min zijn pin 2 en pin 4.
Veel succes. :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:19

Wildfire

Joy to the world!

Titanicfanatic schreef op 02 januari 2004 @ 19:55:
Als je het HD led lampje bedoelt op je kast dan moet die op je Promise kaart. Dat geeft dan de HD activiteit voor je HD's weer die op die kaart zitten.
Allemaal leuk en aardig, maar dan wordt de activiteit van je HD's op je mobo niet weergegeven...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 12:57
Tja, het is het een of het ander natuurlijk... Ik ga er gemakshalve vanuit dat je beste drivers op de controller zitten en dat je geïnteresseerd ben in hun activiteit.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:03
Vaak staat op de stekker van het kabeltje HD LED of iets dergelijks. Op de kaart bij de connector staat een pijltje. Die moet overeenkomen met het pijltje op de stekker. Gemonteerd maar het lichtje brandt niet? Dan even de stekker omdraaien :)
Pagina: 1